بورس پرس
1400/11/02
08:42
خروج ۱۳ نماد،تغییر حجم مبنا ۲ سهم و روز آخر قبل از افزایش سرمایه۳۲۴ درصدی

امروز نماد ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی بسته شد و حجم مبنای دو شرکت فرابورسی تغییر کرد و آخرین روز قبل از افزایش سرمایه ۳۲۴ درصدی هم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از شروع معاملات بازار سهام در اولین روز کاری بهمن ، نماد شرکت های های وب، موتور سازان تراکتور سازی ، صنعتی آما، لیزینگ ایران، سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و بیمه دی به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت و داروسازی شهید قاضی بدون اعلام زمان بسته شد.


همچنین شرکت های پ تروشیمی کرمانشاه و دارویی لقمان ، برای یک روز کاری و ماشین سازی نیرو محرکه ، ایرانیت ، بیمه حکمت صبا و نگین گردشگری ایرانیان، برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند .


علاوه بر ایم امروز آخرین روز داد و ستد سهام ذغال‌سنگ نگین ط‌بس و قبل از افزایش سرمایه ۳۲۴ درصدی است که برای این منظور ، دوشنبه مجمع فوق العاده برگزار خواهد شد .


در این میان حجم مبنای نماد معاملاتی فارسیت اهواز از امروز شنبه به یک تغییر کرد و حجم مبنای شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور هم بر اساس مقادیر مرتبط با نحوه حجم مبنا در تابلو بازار زرد ، محاسبه و اعمال خواهد شد.


همچنین محدودیت حجمی و حداکثر ۲۰۰ هزار سهمی در هر سفارش برای شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر تعیین شد.


بازارگردانی سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و متغیرهای بازارگردانی سهام صنایع و معادن احیاء سپاهان هم تغییر کرد .


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0