بورسینه
1401/02/11
14:15
🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۹۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #وبصادر، #خگستر، #خاور، #خودرو و #وتجارت به ترتیب در رتبه اول تا پ...

🔹امروز در مجموع حدود پنج هزار و ۹۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #وبصادر، #خگستر، #خاور، #خودرو و #وتجارت به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در دومین روز هفته معادل ۱۷۰میلیارد تومان سهام بانک صادرات ایران دست به دست شد، گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو دیزل نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام صنایع ‌بسته‌بندی مشهد (#فبستم) با رشد ۱۰۴درصدی و سهام پالایش نفت تبریز (شبریز) با افت ۱۶.۹درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کردند.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۸۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱۰.۸درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود (#ثرود) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۷نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0