آکادمی هلاکوئی
1400/09/25
09:20
پیش بینی قیمت ریپل (XRP)؛ پنج شنبه ۲۵ آذر

قیمت ریپل (XRP) حدودا یک ماهی است که…

قیمت ریپل (XRP) حدودا یک ماهی است که در یک روند نزولی گیر افتاده است اما به آرامی به سمت یک نقطه عطف مهم حرکت می کند. خروج از این مانع می تواند با آغاز یک روند صعودی عظیم برای این رمزارز همراه گردد.


احتمال افزایش قیمت XRP وجود دارد


تاکنون، تمام تلاش های گاوها برای عبور از این مانع شکست خورده است. با این حال، به نظر می رسد افزایش فشار خریدی که اخیرا به چشم می خورد، قیمت XRP را به سمت آزمایش دوباره این مانع هدایت کند.


بسته شدن قاطعانه قیمت بالاتر از تراز ۰.۹۰۰ دلار نشان دهنده خروج از این ناحیه مقاومتی بوده و شروع یک روند صعودی را تایید می کند. در این شرایط، قیمت XRP لمس مجدد مانع ۰.۹۵۰ دلاری را هدف قرار خواهد داد. عبور از این ناحیه راه را برای لمس مجدد مقاومت ۱.۰۳۰ دلاری و افزایش نقدینگی بالای این سطح هموار می سازد.


نمودار ریپل - پیش بینی قیمت ریپل (XRP)؛ پنج شنبه 25 آذر

در مجموع، این افزایش قیمت XRP نشان دهنده یک صعود ۲۳ درصدی از قیمت فعلی یعنی ۰.۸۲۸ دلار خواهد بود. در حالی که لمس مجدد تراز ۱.۰۳۰ دلار می تواند یک هدف کوتاه مدت برای ریپل باشد، تداوم این حرکت صعودی می تواند به XRP اجازه دهد مسیر خود را تا رسیدن به تراز ۱.۱۰۰ دلار ادامه داده و به این ترتیب افزایشی ۳۳ درصدی را رقم بزند.


از سوی دیگر، اگر قیمت XRP نتواند از خط روند نزولی مذکور عبور کند، نشان خواهد داد که فشار خرید به اندازه کافی زیاد نیست. در چنین شرایطی فروشندگان می توانند این ارز رمزپایه را تا مرز ۰.۶۸۸ دلار کاهش دهند. تشکیل یک کف نوسانی پایین تر زیر این سطح، دیدگاه صعودی قبلی را به کلی باطل می‌کند و به طور بالقوه آن را تا مرز ۰.۶۱۲ دلار کاهش می‌دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0