بورس۲۴
1402/01/29
00:35
ارتباط فردا در سال پیش رو؛ هم اندیشی مدیران ارتباط فردا و شرکای تجاری درباره چشم انداز سال جدید

عصر روز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت ارتباط فردا و شرکت های زیر مجموعه در کنار اعضای هیئت عامل بانک آینده و شرکای تجاری، به دعوت ارتباط فردا برای هم اندیشی راجع به برنامه های پیش روی این شرکت در هتل اسپیناس پالاس دور هم گرد آمده و به بررسی مسیرهای پیش روی این هلدینگ پرداختند...

ارتباط فردا در سال پیش رو؛ هم‌ اندیشی مدیران ارتباط فردا و شرکای تجاری درباره چشم‌ انداز سال جدید

بورس۲۴ : عصر روز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت ارتباط فردا و شرکت های زیر مجموعه در کنار اعضای هیئت عامل بانک آینده و شرکای تجاری، به دعوت ارتباط فردا برای هم اندیشی راجع به برنامه های پیش روی این شرکت در هتل اسپیناس پالاس دور هم گرد آمده و به بررسی مسیرهای پیش روی این هلدینگ پرداختند.


از جمله موارد مورد بحث در این هم اندیشی، ورود شرکت ارتباط فردا به عنوان هلدینگ فناوری بانک آینده و هدف گذاری برای ورود دو شرکت زیر مجموعه، به بازار سرمایه بود که صاحب نظران این حوزه با مدیرعامل این هلدینگ و اعضای هئیت مدیره آن گفت و گو کردند.


از سال گذشته بود که شرکت ارتباط فردا، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود قرار داد و در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال ۱۴۰۱ شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، به‌زودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی خواهد شد.


مسعود وکیلی نیا مدیر عامل هلدینگ ارتباط فردا، در این نشست با اشاره بر تمرکز این شرکت در سال آینده بر حوزه نئوبانک، لندتک و ولث‌تک، از خیز برداشتن این شرکت برای رشد صد و ده درصدی در سود عملیاتی خبر داد.


او افزود که این رشد مستلزم تلاش و تمرکز برای رشد و گسترش در حوزه های عملیاتی است که تا به امروز در مسیر خوبی قرار دارد.


همچنین مدیران ارتباط فردا و مهمانان، در خصوص فرصت ها و آینده ی صنعت پرداخت، بازار سرمایه و بانکداری الکترونیکی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای خبر

0
0