ارزینکس
1401/01/07
10:07
💢 مروری بر پروژه ی WIZARDIA 🔘 پروژه بلاکچینیWIZARSIA یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره است. این بازی شباهت‌هایی به بازی KINGS BOUNTY و HEROZ OF MI...

💢 مروری بر پروژه ی WIZARDIA



🔘 پروژه بلاکچینیWIZARSIA یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره است. این بازی شباهت‌هایی به بازی KINGS BOUNTY و HEROZ OF MIGHT و MAGIC RAID دارد. کاربران در حین بازی باید به کشف موارد مختلف پردازند و بازیکنانی که علاقه‌مند به حل مسائل پیچیده هستند این امکان را می‌یابند تا مسیر بازی را خودشان پیدا کنند.



کاربران در این بازی بر اساس نوبتشان بازی را آغاز می‌کنند. کاربران می‌تواند در نبردهای PVP و PVE شرکت کنند و با هر پیروزی بازیکنان با موارد مصرفی و تجهیزات یا منابع یا مهارت‌های جدید یا موارد دیگر به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. هر کاربر باید تیمی از جادوگر تشکیل بدهد و هر کدام از آنها را به یک لباس ساختگی و موارد مصرفی مورد نیازشان مجهز کند. بسته به حالت بازی و قدرت تیم، الگوریتم حریف را برای کاربر انتخاب می‌کند.



نبرد شامل مراحلی است که بر اساس نوبت انجام می‌شوند، در طول یک مرحله همه جادوگران حاضر در زمین هر کدام یک فعالیت انجام می‌دهند مگر اینکه به خاطر شرایط خاص محدود بشوند. در طول نوبت یک جادوگر خاص هم بازیکن می‌تواند بین استفاده از قابلیت جادوگر یا استفاده از مواد مصرفی یا نادیده گرفتن نوبت و دریافت یک جادوی خاص یکی را انتخاب کند.جادوگران پس از اتمام سحر و جادو‌هایشان و از بین رفتن سایر توانایی‌هایشان و یا به خاطر تاثیر توانایی شخص مقابل سقوط می‌کنند. جادوگران سقوط کرده دیگر نمی‌توانند در آن نبرد شرکت کنند مگر این که توسط سایر جادوگران شارژ بشوند تا به بازی برگردند.



نبرد با سقوط هر سه جادوگر به پایان می‌رسد. بازیکن برنده و بازنده با توجه به نوع حالت بازی پاداش‌هایی دریافت می‌کند. چندین حالت بازی در این گیم در دسترس خواهد بود، از دوئل های ساده pvp و pve تا مسابقات مختلف. از طرفی کاربری که پنج بازی در حالت PVP برنده بشود واجد شرایط برای شرکت در مسابقات مهم پایان هر فصل می‌گردد که یک هفته هم ادامه خواهد داشت.



در بازی دو نوع NFT وجود دارد:


۱. توکن ARENA GENESIS NFT :


مالکیت جزئی یکNFT بین چندین بازیکن و سرمایه‌گذار مشترک است.



۲. توکن WIZARD NFT :


نشان دهنده شخصیت و کاراکترهای گیم هستند این شخصیت‌ها در طول بازی ارتقاء می‌یابند و قیمت و ارزش‌های آن بیشتر می‌شود.



🔘 توکنومیک :


توکن پروژه WZRD نام دارد.این توکن هم بر بلاک چین BNB CHAIN و هم بلاک چین سولانا در دسترس است. از این توکن حدود ۳۰۰ میلیون واحد ایجاد شده واز بعنوان توکن پرداختی و یوتیلیتی و برای دادن پاداش و استیک کردن و پاداش آن استفاده می‌شود. این توکن از صرافی‌های پنکیک سواپ و گیت در قیمت حدودی ۰.۲ دلار قابل خریداری است.



🔘 تیم :


موسس پروژه جناب مینلوگاس مارکویسیوس است.


سابقه کاری :


- مدیر شرکت KITOKS به مدت حدود دو سال.


- مدیر گروه و مدیر بخش تبلیغاتی در پروژه LETUVOS به مدت حدودی ۲.۵ سال.


- موسس پروژه YUMMI APPS به مدت ۵ سال.


- استراتژیست شرکت LGF از سال ۲۰۱۵ تا الان.



توماس کاچویبسوس به عنوان COO این پروژه کار می‌کند.


کارنامه کاری :


- مدیر پروژه IMPB به مدت دو سال.


- موسس و مدیرعامل YUMMI APPS به مدت سه سال.


- موسس و مدیرعامل TOBI به مدت سه سال.


- موسس و مدیرعامل پروژه FIREPUSH به مدت ۷ سال.



نام شریکان و سرمایه گذاران این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | یوتیوب | مدیوم | ردیت




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0