آکادمی هلاکوئی
1401/06/14
11:00
تحلیل تکنیکال دیسنترالند(MANA)؛دوشنبه ۱۴ شهریور

جفت ارز MANA/USDT پس از فروش شدید و…

جفت ارز MANA/USDT پس از فروش شدید و ناگهانی بازار در نیمه دوم ماه آگوست(۲۴ مرداد الی ۹ شهریور) به کف حمایتی ماه ژوئن-ژوئیه(خرداد-مرداد) در ۰.۷۵ دلار کاهش پیدا کرد. این روند صعودی منجر به سقوط ۳۲.۵ درصدی MANA شد. این آلت کوین در تاریخ ۲۹ اوت(۷ شهریور) از کف حمایتی مذکور جهش یافت که طی آن ، یک کندل گاوی شکل گرفت. این کندل گاوی نشان دهنده خریداری معامله گران در این سطح است.


wRB5G9nG 300x162 - تحلیل تکنیکال دیسنترالند(MANA)؛دوشنبه 14 شهریور

قیمت MANA از هفته گذشته در یک محدوده رنج نوسان کرده است و به دنبال ثبات در بالای حمایت ۰.۷۵ دلاری باشد. این رمزارز در تاریخ ۴ سپتامبر(۱۳ شهریور) با موفقیت از مقاومت محدوده رنج در ۰.۸ دلاری عبور کرد. این نشان دهنده تلاش خریداران در راستای آغاز یک روند بازیابی است.


شکل گیری ساختار کف ته گرد در نمودار MANA


نمودار چهار ساعته MANA نشان دهنده عبور قیمت از مقاومت ۰.۸ دلاری است. قیمت MANA در حال حاضر در مسیر مورد امتحان قرار دادن این سطح است. در صورتی که قیمت آلت کوین دیگر نتواند به سطح های بالاتری برسد ، این نشان دهنده ضعف جزئی مومنتوم گاوی است.


اگر قیمت MANA در بالای مرز ۰.۸ دلاری حفظ شود ، رالی احتمالی قیمت را می تواند به میزان ۶.۸ درصد افزایش دهد و به سطح ۰.۸۶ دلاری برساند. این رالی همچنین ،اعتبار الگوی کف ته گرد را افزایش می دهد.


از سوی دیگر ، اگر خریداران MANA نتوانند قیمت را در بالای مرز ۰.۸ دلاری حفظ کنند و کندلی زیر این سطح بسته شود ، این نشان دهنده یک افزایش جعلی و فیک است. در نتیجه ، قیمت می تواند به حمایت ۰.۷۵ دلاری عقب نشینی کند.


اندیکاتورهای تکنیکال


شاخص RSI (۴ ساعته): شیب این شاخص حاکی از شکل گیری یک واگرایی صعودی است. جهش این شاخص به بالای خط میانی ینشان دهنده تداوم رشد مومنتوم گاوی است.


میانگین متحرک نمایی (EMA) : میانگین های متحرک ۲۰ و ۵۰ روزه در آستانه شکل گیری یک الگوی کراس در مرز ۰.۷۹۳ دلاری هستند . این الگو می تواند مسیر رشد MANA به سمت سطح ۰.۸۵۶ دلاری را تقویت کند. معامله گران پوزیشن های لانگ می توانند حد ضرر خود خود را دقیقا زیر این EMA ها قرار دهند.


سطح مقاومت: ۰.۸۶ و ۰.۸۹ دلار


سطوح حمایتی: ۰.۸ و ۰.۷۵۳ دلار





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0