بتاسهم
1401/02/21
12:09
مجمع #غگیلا 📌 گزارش همفکران از مجمع غگیلا: ✅دو محصول جدید در سال 1400 به بازار عرضه شده که حاشیه سود آن ها 35% و 65% بوده است. در سال جدید هم بر...

مجمع


#غگیلا



📌 گزارش همفکران از مجمع غگیلا:



✅دو محصول جدید در سال ۱۴۰۰ به بازار عرضه شده که حاشیه سود آن ها ۳۵٪ و ۶۵٪ بوده است. در سال جدید هم برنامه تولید محصولات جدید از جمله پنیر سیاه دانه و مربا و ... در دستور کار قرار دارد.



✅افزایش فروش در استان گیلان مد نظر قرار دارد. افزایش تولید و فروش کره در بسته بندی های مختلف در برنامه قرار دارد. همچنین تولید پنیرهای سیاهمزگی و سایر پنیرهای جدید و افزایش فروش آن در برنامه قرار دارد.



✅ باتوجه به تغییر سیاست فروش از فروشگاه های خرد به فروشگاه های زنجیره ای و ماهیت عمده فروشی و دیرتر وصول شدن مطالبات، دوره وصول مطالبات افزایش یافته است ولی در سال آینده به شرکت تکلیف شد تا در راستای بهبود دوره وصول مطالبات اقدام کند.



✅ شرکت قراردادی با شرکت کشت و صنعت دامپروری صنایع شیر ایران منعقد نموده است که بنابر آن شیر خام را با نرخ ۳۰٪ پایین تر از نرخ روز دریافت می‌کند و از این بابت پیش پرداختی به این شرکت به مبلغ ۶۴۵۰۰ میلیون ریال پرداخت نموده است. تلیسه های این مجموعه از مرداد سال جاری به شیردهی خواهند رسید و شرکت مطالبات خود را با دریافت شیر وصول خواهد کرد.



✅ علت پیشنهاد تقسیم سود کم، نیاز به نقدینگی برای سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های جدید در سال آینده می‌باشد.



انتهای خبر

0
0