آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
16:40
شبکه Celer افزایش قیمت ۳۳/۳۸ درصدی را ثبت می کند؛ آیا CELR به زودی به ۱ دلار می رسد؟

بازار ارزهای دیجیتال با رنگ قرمز شروع شد.…

بازار ارزهای دیجیتال با رنگ قرمز شروع شد. خوشبختانه بازار روز به روز در حال بهتر شدن است. شبکه سلر (CELR) در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قابل ستایشی بود. به طور دقیق تر، CELR افزایش قیمت ۳۳/۳۸ درصدی و عرضه در گردش ۵/۹۵ میلیاری را ثبت کرد.


قیمت CELR در حال حاضر ۰/۱۶۵۹۰۶ دلار است و پروتکل اثبات سهام به نام Delegated Proof of Stake (DPoS) الگوریتم زیربنایی این پلتفرم است. با این کار، کاربران می توانند کوین های خود را برای گرفتن پاداش استیک کنند، در حالی که وظیفه تایید معاملات را به “نمایندگان” منتقل می کنند.


CELR - شبکه Celer افزایش قیمت 33/38 درصدی را ثبت می کند؛ آیا CELR به زودی به 1 دلار می رسد؟

شبکه CELR با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱،۲۲۰،۵۴۸،۴۲۴ دلار در زمان نگارش مقاله در موقعیت صعودی قرار دارد. CELR که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد، اولین شبکه دولتی عمومی جهان را راه اندازی کرد و به طور مستمر تلاش می کند تا مقیاس لایه ۲ را با برخی از پیشرفته ترین فناوری های موجود در بازار گسترش دهد.


علاوه بر این، رتبه فعلی شبکه CELR با مارکت کپ ۹۸۷،۵۲۸،۴۰۶ دلار در وب سایت CoinMarketCap برابر با ۹۰ است. این یک روند صعودی را نشان می دهد و ممکن است به رشد خود ادامه دهد.


در نهایت، Celer Network یکی از آلت کوین هایی است که باید آن را دنبال کرد زیرا چشم اندازهای خوبی را نشان داده است. CELR به احتمال زیاد امسال سرمایه گذاری خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0