آکادمی هلاکوئی
1400/09/22
20:40
محبوبیت شیبا اینو در استرالیا بیشتر از ریپل و کاردانو است

بر اساس نظرسنجی منتشر شده از سوی بانک…

بر اساس نظرسنجی منتشر شده از سوی بانک سرمایه گذاری Saxo Markets ، شیبا اینو در بین مردم استرالیا ،محبوب تر از ریپل(XRP) و کاردانو(ADA) است.


پنج درصد از استرالیایی ها درباره این میم کوین اطلاعات دارند در حالی که به ترتیب ۳ درصد و ۲ درصد از آنها ، از XRP و ADA خبردار هستند.


مطابق انتظار، بیت کوین در صدر این فهرست قرار دارد و ۳۸ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، بزرگ ترین رمزارز بازار به رسمیت می شناسند. اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین نیز بالاتر از شیبا اینو در پنج جایگاه نخست قرار دارند.


تنها ۱ درصد از استرالیایی ها رمزارز اولانچ را می شناسند.


شایان ذکر است ، متولدین اواسط دهه ۱۹۸۰ الی ۱۹۹۰ میلادی بسیار بیشتر از متولدین دهه ۱۹۴۶ الی ۱۹۶۴، شیبا اینو را می شناسند.


این آلت کوین در اوایل سال جاری به دلیل عملکرد قابل توجه خود که سایر رمزارزها را پشت سر گذاشت ، در کانون توجهات قرار گرفت.


محبوبیت این میم کوین ها تنها به استرالیا محدود نمی شود ، بلکه با توجه به نظرسنجی موسسه هریس ، دوج کوین در بین سرمایه گذاران آمریکایی محبوبیت بیشتری نسبت به اتریوم دارد.


رسمیت شناختن ارز دیجیتال به عنوان ارز قانونی


تنها ۱۱ درصد از استرالیایی ها معتقدند که “کاملا” از مفهوم ارزهای دیجیتال باخبر هستند. با این حال، ۴۲ درصد از پاسخ دهندگان مدعی شدند که اگر ارز دیجیتال روزی به یک ارز قانونی و مجاز تبدیل شود ، از آن استفاده خواهند کرد.


۲۵ درصد از استرالیایی ها موافق پذیرفته شدن رمزارزها در این کشور به عنوان ارز قانونی ، هستند.


السالوادور با شناسایی رسمی بیت‌کوین به عنوان یک ارز قانونی در سال جاری، دست به اقدامی نامنتظره زد، اما سایر کشور ها از سیاست این کشور پیروی نکردند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0