سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/18
08:36
#فلزی_و_معدنی ✍️ در گروه فلزی و معدنی شرایط می‌تواند به مرور بهبود یابد و حرکت رو به جلو در اکثر نمادها را داشته باشیم. در بین فلزی‌ها، نمادهایی ن...

#فلزی_و_معدنی



✍️ در گروه فلزی و معدنی شرایط می‌تواند به مرور بهبود یابد و حرکت رو به جلو در اکثر نمادها را داشته باشیم. در بین فلزی‌ها، نمادهایی نظیر #فاسمین #فایرا #کروی #فروی و البته #فملی شرایط مناسبی دارند. در فاسمین و فایرا جهش خوبی در سود سال بعد خواهیم داشت. فملی نیز کف سود ۲۰۰ تومانی را دارد. البته در فملی یک حقوقی بدبدن در حال فروش است که احتمالا این فروش تا پایان هفته به اتمام خواهد رسید.



✅ در فولادی‌ها، #فخوز چراغ اول را روشن کرده و به سایر اعضا انرژی می‌دهد ! در این سهم شایعاتی درخصوص تجدید ارزیابی به گوش می‌رسد. در سوی دیگر #فجر را داریم که با رشد جدی فروش می‌تواند یکی از خوب‌های بازار به لحاظ بازدهی باشد. در #ذوب شاهد قرار گرفتن سهم به روی یک سطح حمایتی بسیار خوب هستیم. این سهم پس از سقوط سنگین اخیر می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد. البته #فولاد #فولاژ #کاوه و #هرمز هم از نظر بنیادی شرایط خوبی دارند و در نهایت به ارفع اشاره داشته باشیم که اگر برای ۲ روز پر حجم ظاهر شود، روند جدیدی را در پیش خواهد گرفت.



انتهای خبر

0
0