آکادمی هلاکوئی
1401/04/23
11:10
پالیگان برای شرکت در برنامه شتاب دهنده ۲۰۲۲ دیزنی انتخاب شد

پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه ۲ پالیگان(Polygon) برای شرکت در…

پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه ۲ پالیگان(Polygon) برای شرکت در برنامه شتاب‌دهنده ۲۰۲۲ دیزنی(Disney) برای ایجاد فناوری وب۳ انتخاب شده است که از این هفته آغاز می‌شود.


طبق بیانیه The Walt، پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم یکی از شش پروژه‌ای است که در برنامه Accerator پذیرفته می‌شود، که امسال بر روی واقعیت افزوده (AR)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و هوش مصنوعی (AI) متمرکز شده است.


رایان وات(Ryan Watt)، مدیرعامل پالیگان روز چهارشنبه خاطرنشان کرد که پالیگان “تنها بلاک چین انتخاب شده” برای برنامه معتبر شتاب دهنده دیزنی است.


درخواست ها برای برنامه شتاب دهنده در ۲۲ آوریل(۲ اردیبهشت) آغاز شد و برنامه ها در ۱۳ می ۲۰۲۲(۲۳ اردیبهشت) بسته شدند.


دو پروژه Web۳ دیگر نیز در سال جاری انتخاب شدند، از جمله Flickplay، یک برنامه web۳ که به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را از طریق واقعیت افزوده (AR) به دست آورند و Lockerverse، پلتفرم web۳ که سازندگان و برندها را به هم متصل می‌کند.


شرکت‌های دیگر شامل شرکت AR Red ۶، شرکت تجارت الکترونیک مجازی سه بعدی Obsess و شرکت ایجاد شخصیت‌های مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی Inworld می باشند.


برنامه شتاب دهنده دیزنی برای اولین بار در سال ۲۰۱۴(۱۳۹۳) راه اندازی شد. طبق گزارش‌ها، سرمایه‌های سرمایه‌گذاری اضافی به شرکت‌کنندگان داده می‌شود و به فضای کار مشترک در پردیس والت دیزنی لس آنجلس دسترسی خواهند داشت. این برنامه با یک روز نمایشی در محوطه دانشگاه به پایان می رسد.


Polygon که زمانی به عنوان شبکه Matic شناخته می شد، یک چارچوب بلاک چین متمرکز بر قابلیت همکاری با مجموعه ای از ابزارهای مقیاس پذیری است که برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز سازگار با اتریوم (DApp) استفاده می شود. راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری Polygon برای رفع محدودیت‌های شبکه اصلی اتریوم، مانند سرعت پایین تراکنش (TPS) و هزینه‌های بالای تراکنش، ساخته شده‌اند.


پس از انتشار این خبر، ارز MATIC طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0