بورس۲۴
1401/11/24
14:06
بهبود نسبی وضعیت بورس

معاملات امروز بازار سرمایه با برتری خریداران آغاز شد اما در نیمه دوم فروشندگان نسبت به خریداران برتری یافتند. به طور کلی وضعیت تقاضا نسبت به روزهای اخیر بهبود یافت اما ارزش معاملات خرد همچنان پایین است و بازار رونق چندانی ندارد.

بهبود نسبی وضعیت بورس

بورس۲۴ : معاملات امروز بازار سرمایه با برتری خریداران آغاز شد اما در نیمه دوم فروشندگان نسبت به خریداران برتری یافتند. به طور کلی وضعیت تقاضا نسبت به روزهای اخیر بهبود یافت اما ارزش معاملات خرد همچنان پایین است و بازار رونق چندانی ندارد.


ارزش معاملات خرد با کاهش یک درصدی نسبت به دیروز به حدود ۳,۳۵۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات در گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، محصولات غذایی، خودرو و ساخت قطعات و انبوه سازی انجام شد.


تراز پول خرد بازار منفی ۱۷۵ میلیارد تومان شد. در صندوق های با درآمد ثابت هم حدود ۱۷۰ میلیارد تومان خروج پول خرد اتفاق افتاد.


گروه های محصولات شیمیایی، بیمه و صندوق بازنشستگی و فرآورده های نفتی و نمادهای کگل، آریا، بپاس، فملی، شبندر، شستا، شتران، غالبر، فولاد، غگل، شپنا و وخارزم متحمل بیشترین خروج پول خرد و در مقابل عمده ترین ورود پول حقوقی شدند.


در گروه های محصولات غذایی، خودرو و ساخت قطعات، هتل و رستوران و سایر محصولات کانی غیرفلزی و نمادهای غدانه، ذوب، گدنا، کقزوی، وساپا، شپدیس، خکرمان، غنوش، وساخت و تپسی شاهد بیشترین ورود نقدینگی از سوی حقیقی ها بودیم.


در پایان شاخص کل با ثبت رشد حدود ۲,۴۰۰ واحد به ارتفاع ۱ میلیون و ۵۴۸ هزار واحد رسید. شاخص هموزن هم حدود ۲ هزار واحد بالا رفت و در ارتفاع ۴۸۲ هزار واحد ایستاد.

انتهای خبر

0
0