سهامیاب - آموزش بورس
1400/05/31
08:36
#پتروشیمی ✍️در گروه پتروشیمی رشد قیمت‌ها ادامه دارد. بطوریکه در بررسی شاخص صنعت مربوطه شاهد نزدیک شدن به سقف تاریخی 112 هزار واحدی هستیم. 📈در ای...

#پتروشیمی



✍️در گروه پتروشیمی رشد قیمت‌ها ادامه دارد. بطوریکه در بررسی شاخص صنعت مربوطه شاهد نزدیک شدن به سقف تاریخی ۱۱۲ هزار واحدی هستیم.



📈در این گروه #شاراک پس از یک اصلاح موقت، مجددا به مدار رشد بازگشته و در حال گذر از سقف ۴.۰۰۰ تومانی است. به نظر شاراک بتواند به مرور تا قیمت‌های ۴.۸۰۰ – ۵.۰۰۰ تومانی پیشروی داشته باشد.



✅در سوی دیگر #شخارک را داریم که پس از اصلاح ۸ درصدی، میل به حرکت مجدد رو به جلو دارد. شخارک در صورت عبور از مقاومت ۵.۰۰۰ تومانی می‌تواند حرکت هموارتری به سمت سقف ۵.۷۰۰ تومانی داشته باشد.



🌀در #فارس با روند صعودی بسیار خوبی همراه هستیم. به نظر فارس در هفته پیش رو به مقاومت ۱.۵۰۰ تومانی برسد. باید دید بازار به این سطح چه واکنشی نشان می‌دهد اما تداوم حرکت مثبت در پتروشیمی‌ها، عاملی برای گذر فارس از مقاومت اشاره شده و حرکت به سمت سقف تاریخی ۱.۷۰۰ تومانی خواهد بود.



🔰و در نهایت به #شلرد داشته باشیم که عملیات تولید و فروش شرکت از ابتدای سال کلید خورده است. با توجه به وضعیت نمودار به نظر شلرد چند روزی حرکت خنثی داشته باشد اما نخستین هدف او محدوده ۱.۱۷۰ تومان خواهد بود.



انتهای خبر

0
0