آکادمی هلاکوئی
1400/01/31
09:40
معاملات اختیار سهام کوین بیس در نزدک آغاز می شود

براساس گزارش رویترز در ۱۹ آوریل(۳۰ فروردین) ،…

براساس گزارش رویترز در ۱۹ آوریل(۳۰ فروردین) ، نماینده کوین بیس اظهار داشت که معملات اختیار سهام COIN از روز سه شنبه ۲۰ آوریل(۳۱ فروردین) در نزدک آغاز می شود.


این خبر به دنبال لیست شدن مستقیم سهام کوین بیس با نماد COIN در نزدک منتشر شده است. معاملات سهام کوین بیس از هفته گذشته آغاز شده است و در اولین روز معاملات سهام این شرکت بین ۴۲۹.۵۴ دلار و ۳۱۰ دلار در نوسان بوده است.


طبق تخمین رویترز ، مدیر اجرایی کوین بیس برایان آرمسترانگ در اولین روز معاملات سهام COIN ، حدود ۲۹۲ میلیون دلار سهام فروخته است. طبق اطلاعات ارسال شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، آرمسترانگ ۷۴۹۹۹۹ سهم را در سه دسته با قیمت های مختلف از ۳۸۱ دلار تا ۴۱۰.۴۰ دلار برای هر سهم با درآمد کل ۲۹۱.۸ میلیون دلار فروخته است، با این حال ، این در کمتر از ۲ درصد از کل سهام این شرکت است.


پرونده های موجود در وب سایت روابط سرمایه گذاران Coinbase نشان داد که در مجموع ۱۲،۹۶۵،۰۷۹ سهم توسط خودی ها به ارزش بیش از ۴.۶ میلیارد دلار به قیمت ۳۴۴ دلار از سهام COIN تا روز جمعه فروخته شد.


یاهو فایننس گزارش داد سهام ۲۲.۵٪ از بالاترین سطح ۴۲۹.۵۴ دلار در ۱۴ آوریل(۲۵ فروردین) افت کرده و به قیمت فعلی ۳۳۲.۷۵ دلار رسیده است .


در تاریخ ۲۰ آوریل(۳۱ فروردین) ، Coinbase Pro اعلام کرد پشتیبانی از جفت های جدید (BAT) ، Cardano (ADA) ، Decentraland (MANA) و USDC را اضافه خواهد کرد.


این چهار دارایی با سه ارز فیات (USD ، EUR ، GBP) بیت کوین و اتریوم جفت می شوند ، ضمن اینکه نقدینگی بازار در هنگام راه اندازی ارزیابی می شود ، قابلیت معاملات محدودی در دسترس خواهد بود.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0