سهامیاب - آموزش بورس
1399/11/15
07:44
#سیمان ✍️ در گروه سیمانی تقاضای بسیار خوبی را شاهد هستیم. شاخص این گروه خیز بلندی برای گذر از سقف میان‌مدتی 11.130 واحدی برداشته و چنانچه موفق به...

#سیمان



✍️ در گروه سیمانی تقاضای بسیار خوبی را شاهد هستیم. شاخص این گروه خیز بلندی برای گذر از سقف میان‌مدتی ۱۱.۱۳۰ واحدی برداشته و چنانچه موفق به گذر از این سد گردد در گام بعدی هدف ۱۲.۰۰۰ واحد را دنبال خواهد کرد. بحث آزادسازی نرخ سیمان در سال ۱۴۰۰ و تجدید ارزیابی در برخی از شرکت‌ها مهمترین دلیلی است که سبب ورود نقدینگی در سیمانی‌ها شده است.



✅ در این گروه #سفارس به عنوان لیدر اهداف ۲.۵۰۰ تومانی را دنبال می‌کند. در #سپاها الگوی سر و شانه معکوس شکل گرفته است. این سهم اصفهانی در صورت گذر از مقاومت ۹۲۵ تومانی، تحت تاثیر تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، اهداف ۱.۲۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



📈 در #سرود هم شرایط بد نیست و این سهم می‌تواند اهداف ۲.۷۰۰ تومانی را دنبال نماید؛ مشروط بر اینکه کانال ۲.۰۰۰ تومانی را فتح کند. در #سصوفی نیز پس از اصلاح ۶۱.۸ درصدی اخیر تقاضا بهبود یافته است. این سهم دو هدف ۱.۹۰۰ و ۲.۵۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد. و در نهایت اشاره به دو نماد #ساوه و #سخوز داشته باشیم که تحت تاثیر شرایط تکنیکی و بنیادی مناسب، افق روشنی در میان‌مدت خواهند داشت.



انتهای خبر

0
0