آکادمی هلاکوئی
1401/01/11
22:20
پیوستن Acala و Karura به Wormhole؛ دسترسی به نقدینگی بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار

شبکه غیرمتمرکز Acala و Karura با پلتفرم پل چند زنجیره ای Wormhole ادغام خواهند…

شبکه غیرمتمرکز Acala و Karura با پلتفرم پل چند زنجیره ای Wormhole ادغام خواهند شد. این همکاری اولین ادغام +EVM در Karura و Acala خواهد بود. از این رو، امکان همکاری زنجیره ای متقابل برای همه کاربران خود با ادغام دارایی و دسترسی به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار نقدینگی از شبکه های لایه ۱ پیشرو فراهم خواهد شد.


علاوه بر این، این مشارکت همچنین اکوسیستم Polkadot و Kusama را به هشت زنجیره لایه ۱ متصل می کند. به طور جزئی، در تمام زنجیره‌ها، ارزش کل پل در حال حاضر ۳.۶ میلیارد دلار است.


بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط CoinQuora، Karura و Acala به افزایش نقدینگی در هر دو شبکه ادامه می دهند و شروع به باز کردن EVM+ برای اولین راه اندازی DApp در شبکه ها می کنند.


از نظر فناوری Wormhole، شبکه Karura و Acala را قادر می سازد تا به شبکه های پشتیبانی شده توسط Wormhole متصل شوند. این شامل Ethereum، Avalanche، Solana، Polygon، Oasis، Terra، Fantom و Binance Smart Chain می‌شود.


در همین حال، Wormhole این توانایی را برای Karura و Acala فراهم می کند تا ارزش مبادله ای را با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، آکالا می‌تواند ادغام دو استیبل کوین aUSD و kUSD را نهایی کند. همچنین این امکان را فراهم می کند که دلار آمریکا در Acala و Karura با وثیقه های اولیه از جمله: DOT، ACA، KSM، KAR، LDOT، و LKSM ضرب شود.


از سوی دیگر، جامعه کریپتو می‌تواند انتظار داشته باشد که ادغام Wormhole در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ فعال شود. به عبارت دیگر، Wormhole به زودی در هفته‌های آینده در Karura فعال خواهد شد. Acala پس از ادغام Karura دنبال خواهد شد.


علاوه بر این، این شبکه درهای خود را به روی همه توسعه دهندگانی که علاقه مند به ساختن پروژه ای هستند باز می کند که بازده یا سودمندی استیبل کوین aUSD را افزایش دهد. این شبکه مایل است توسعه دهندگان را با استفاده از بودجه صندوق اکوسیستم aUSD تامین مالی کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0