آکادمی هلاکوئی
1400/05/25
14:02
نگاهی کلی به وضعیت امروز رمزارزها (۲۵ مرداد)

سرزمین آلتکوین ها سبزپوش شده است اصلاحات روز…

سرزمین آلتکوین ها سبزپوش شده است


اصلاحات روز یکشنبه در بازار کوتاه مدت بود و کوین های جایگزین با قدرت به روند صعودی خود بازگشتند. اتریوم در یک روز حدود ۳.۵ درصد جهش کرده و اکنون در حدود ۳۳۰۰ دلار قیمت دارد.


ریپل، که دیروز بیشترین رشد را داشت نیز امروز با همین میزان افزایش قیمت مواجه شد. بایننس کوین و کاردانو با ۵.۵ درصد رشد و یونی سوآپ با ۶.۵ درصد رشد امروز عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند.


دوج کوین حدود ۱۶ درصد در تایم فریم روزانه افزایش داشته است که احتمالا به خاطر حمایت اخیر میلیاردرهای معروف جهان مانند مارک کوبان از این رمزارز حاصل شده است. در نتیجه این تغییر، DOGE اکنون با قیمت ۰.۳۴ دلار معامله می شود.


Polkadot (۱۰٪) ، Chainlink (۱۱٪) و MATIC (۱۱٪) نیز شاهد پامپ دو رقمی قیمت بوده اند، در حالی که سولانا امروز با جهشی ۴۰ درصدی گوی سبقت را از بقیه آلتکوین ها ربوده است و به این ترتیب رکورد جدیدی را بالاتر از سطح ۶۴ دلار به ثبت رسانده است.


آلتکوین های کوچک تری مثل Terra (۳۲٪) ، Harmony (۲۰٪) ، Revain (۱۹٪) ، Fantom (۱۷٪) ، THETA (۱۳٪) و THORChain (۱۲٪) نیز امروز حرکات دورقمی قیمت را تجربه کرده اند.


بازار - نگاهی کلی به وضعیت امروز رمزارزها (25 مرداد)

ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده از پایین ترین سطح دیروز، حدود ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون به بیش از ۲ تریلیون دلار رسیده است.


قیمت بیت کوین به ۴۸ هزار دلار رسید


ارز رمزنگاری شده برتر بازار نیز دیروز پس از چند روز افزایش متوالی قیمت، سقوط کرد. درست پس از اینکه برای اولین بار از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) قیمت از ۴۸۰۰۰ دلار گذشت، این دارایی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار کاهش یافت.


در نتیجه این افت قیمت، تراز ۴۵۵۰۰ دلار تاچ شد ، اما گاوها در این لحظه وارد میدان شدند و مسیر حرکت را معکوس کردند. در ساعات بعد، روند بازیابی قیمت BTC به تدریج شروع شد. قیمت این دارایی در ابتدا به بالای ۴۶۰۰۰ دلار رسید و سپس تراز ۴۷۰۰۰ دلار و ۴۸۰۰۰ را پس گرفت. ریجکت شدن دوباره قیمت در این سطح، ای دارایی را دوباره اندکی به پایین کشید ولی همچنان با قیمتی بالاتر از ۴۷،۰۰۰ دلار در حال ترید شدن است.


در نهایت باید گفت، اگرچه ارزش بازار بیت کوین دوباره به ۹۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده است اما چیرگی آن بر آلتکوین ها به زیر ۴۴ درصد کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0