بورس۲۴
1401/09/16
13:51
استقبال ویژه حقیقی ها از گروه خودرو و قطعه ساز؛ ۱۱۵ میلیارد تومان پول خرد وارد این صنعت شد

ارزش معاملات خرد با رشد بیش از ۲۱ درصدی نسبت به دیروز به بالای ۴ همت رسید که این رقم طی ۲۰ روز معاملاتی اخیر بی سابقه است. نکته مهم این که امروز ارزش معاملات گروه خودرو و قطعه ساز به حدود ۱,۳ همت رسید که تقریبا ۱۶ درصد از کل ارزش معاملات امروز را در بر گرفته است. کل ارزش معاملات امروز ۸ همت بود.

استقبال ویژه حقیقی ها از گروه خودرو و قطعه ساز؛ 115 میلیارد تومان پول خرد وارد این صنعت شد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با رشد بیش از ۲۱ درصدی نسبت به دیروز به بالای ۴ همت رسید که این رقم طی ۲۰ روز معاملاتی اخیر بی سابقه است. بیشترین معاملات در گروه های خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی، سرمایه گذاری ها، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی انجام شد. نکته مهم این که امروز ارزش معاملات گروه خودرو و قطعه ساز به حدود ۱,۳ همت رسید که تقریبا ۱۶ درصد از کل ارزش معاملات امروز را در بر گرفته است. کل ارزش معاملات امروز ۸ همت بود.


گروه خودرو و ساخت قطعات با جذب ۱۱۵ میلیارد تومان صدرنشین بیشترین ورود پول خرد شد. بعد از آن صنایع استخراج کانه های فلزی با ۶,۵ میلیارد تومان و هتل و رستوران با ۶ میلیارد تومان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.


از بین نمادها خساپا، خبنیان، خودرو، کگل، وساپا، درازی، ورنا، کماسه، وبصادر، قرن و وبانک بیشترین خریدهای حقیقی بودند.


عمده ترین خروج پول خرد (ورود پول حقوقی) از گروه های بیمه و صندوق بازنشستگی، محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی و از نمادهای بپاس، شپنا، غگل، کالا، نوری، خاور، بالبر، شستا و فملی اتفاق افتاد.


شاخص کل که طی نیم ساعت اول صعودی بود در پایان افت ۰,۴۷ درصدی معادل ۶,۵۷۹ واحد را ثبت کرد و در محدوده ۱ میلیون و ۴۰۲ هزار واحد ایستاد. میدکو، وپاسار، فملی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر منفی و فارس و خودرو عمده ترین اثر مثبت را بر آن داشتند.


شاخص هموزن هم با برگشت مقداری از روند صعودی خود رشد ۸۹۳ واحدی را نسبت به دیروز ثبت کرد و بالای ارتفاع ۴۱۷ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس نیز ۴۷ واحد افت داشت.

انتهای خبر

0
0