آکادمی هلاکوئی
1401/01/11
19:40
تیم Samsung با Nifty Gateway متعلق به Gemini برای ایجاد پلتفرم تلویزیون هوشمند NFT همکاری می کند

پلتفرم Nifty Gateway که متعلق به Gemini است،…

پلتفرم Nifty Gateway که متعلق به Gemini است، اعلام کرده است که با سامسونگ همکاری می کند تا اولین پلتفرم تلویزیون هوشمند NFT را برای جستجو، خرید و مبادله هنرهای دیجیتال و کلکسیونی ایجاد کند. Nifty Gateway اکنون با پلتفرم NFT سامسونگ در خطوط تولید تلویزیون های ممتاز ۲۰۲۲ سامسونگ از جمله تلویزیون های QLED و Neo QLED ادغام شده است.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، سامسونگ در اوایل ژانویه (اواسط دی ۱۴۰۰) اعلام کرد که در حال سرمایه گذاری بر روی فناوری توکن های غیرمثلی (NFT) است و NFT ها در محصولات تلویزیون این شرکت معرفی خواهند شد.


سامسونگ در آن زمان جزئیات زیادی را فاش نکرد، به جز این واقعیت که اولین شرکتی است که خط تولید تلویزیون هوشمند با قابلیت‌های مرتبط با NFT را ارائه می‌کند.


همانطور که گفته شد، کاربران می توانند در مدل های تلویزیون هوشمند MicroLed ،Neo QLED و The Frame به این پلتفرم جدید دسترسی داشته باشند. این موارد به کاربران این امکان را می دهند تا NFT ها را جستجو و خریداری کنند. “NFT Aggregation Platform” به مشتریان سامسونگ اجازه می دهد تا NFT ها را از چندین بازار دیجیتال ببینند. همچنین می توانند نام سازنده، متا دیتا DLT و سایر اطلاعات را نیز مشاهده کنند.


اکنون، همکاری اخیر این غول الکترونیکی با پلتفرم NFT Nifty Gateway متعلق به Gemini ممکن است تلاش های این شرکت را برای پیوستن به دامنه مجازی یا متاورس تقویت کند.


همانطور که قبلا گزارش شده بود، سامسونگ اخیرا برنامه های خود را برای ورود به متاورس فاش کرده است. این تصمیم در جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام اعلام شد. دیگر بازیگران سنگین وزن جهانی مانند ویزا و همچنین افراد مشهوری مانند مدونا (Madonna)، جاستین بیبر (Justin Bieber) و امینم (Eminem) نیز در حال ورود به عرصه NFT هستند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0