بورس پرس
1401/04/30
00:00
نتیجه مجمع ۵ پالایشگاه مشخص شد / سود تقسیمی و زمان توزیع

در جریان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده پنج پالایشگاه بورسی و فرابورسی، صورت های مالی، تطابق اساسنامه و رقم سود تقسیمی تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس با برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده سه پالایشگاه بندرعباس، اصفهان و تهران، ضمن تصویب صورت های مالی و تطابق اساسنامه، میزان سود تقسیمی مشخص شد.


نتیجه دو مجمع "شبندر"


مجمع سالانه پالایشگاه بندرعباس با حضور اکثریت سهامداران در محل شرکت برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۶۹۳ ریال سود محقق شده هر سهم ۱۳۵۰ ریال معادل ۸۶ درصد برای هر سهم توزیع شود.


براین اساس، سود سهامداران حقیقی سجامی، اول شهریور واریز و سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند از اول آبان طی مهلت قانونی با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران پرداخت می شود.


سود سهامداران حقوقی و صندوق های سرمایه گذاری از طریق سامانه سجام، دوم آبان واریز می شود. سهامداران حقوقی و صندوق‌های سرمایه گذاری که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند از اول آذر مدارک را به آدرس شرکت پست کنند. سود سهامداران عمده هم از اول مهر بصورت اقساطی و در ۶ قسط ماهانه به حساب معرفی شده پرداخت می شود.


همچنین مجمع فوق العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد.


نتیجه دو مجمع "شپنا"


مجمع سالانه پالایشگاه اصفهان با حضور اکثریت سهامداران در محل باشگاه شهرک محمد منتظری برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۸۷۳ ریال سود محقق شده هر سهم ۶۵۰ ریال معادل ۷۴ درصد برای هر سهم توزیع شود.


سود سهامداران حقیقی و کلیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان ها که در سجام ثبت نام کرده اند، ۲۶ مرداد واریز می شود. سایر سهامداران حقیقی و کلیه صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها که سود جاری و سنواتی آنها از طریق سجام واریز نشده از ۲۰ دی ماه با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی شماره شناسنامه و کد بورسی قابل دریافت است.


سود سهامداران حقوقی دارای کمتر از ۱.۹ میلیارد سهم از اول آذر از طریق شعب بانک تجارت و سهامداران حقوقی دارای بیش از ۱.۹ میلیارد سهم هم از اول آذر به حساب سهامداران واریز می شود.


همچنین مجمع فوق العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد.


نتیجه دو مجمع "شتران"


مجمع سالانه پالایشگاه تهران با حضور اکثریت سهامداران در محل شرکت برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۹۰۵ ریال سود محقق شده هر سهم ۲۳۰ ریال معادل ۲۵ درصد برای هر سهم توزیع شود.


براین اساس، سود سهامداران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری، ۳۱ مرداد از طریق سجام پرداخت می شود. سهامداران حقیقی غیر سجامی از ۲۰ مهر ماه تا ۱۵ اسفند با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به بانک تجارت می توانند برای دریافت سود اقدام کنند. سود صندوق های سرمایه گذاری که در سامانه سجام ثبت نام نکردند از اول آبان با ارسال نامه رسمی ممهور به مهر صندوق، روزنامه رسمی صاحبان امضا و ذکر شماره و تاریخ ثبت و کد سهامداری اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبا به حساب واریز می شود. سود سهامداران حقوقی هم از ۱۸ بهمن از طریق سجام واریز می شود.


همچنین مجمع فوق العاده با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس تصویب شد.


نتیجه مجمع "شبریز"


مجمع سالانه پالایشگاه تبریز با حضور اکثریت سهامداران در محل شرکت برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۶۶۸۳ ریال سود محقق شده هر سهم ۵۸۵۰ ریال معادل ۸۸ درصد برای هر سهم توزیع شود.


سود سهامداران حقیقی سجامی ۱۵ شهریور پرداخت می شود. سود سهامداران حقوقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان های سجامی هم ۱۶ آبان به حساب اعلامی واریز می شود. سهامداران حقوقی عمده نیز از اول مهر تا پایان سال از طریق ارسال اصل نامه ممهور به مهر با درج شماره حساب شبا به آدرس شرکت پرداخت می شود. سود سایر سهامدارانی که در سجام ثبت نام نکرده اند از اول دی با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت و ارائه کد بورسی و کد ملی برای سهامداران حقیقی و معرفی نامه رسمی و مدارک قانونی برای شرکت های حقوقی و صندوق‌های سرمایه گذاری تا ۲۹ اسفند قابل پرداخت است.


نتیجه مجمع "شاوان"


مجمع سالانه پالایشگاه لاوان هم با حضور ۸۴.۶ درصد سهامداران در محل هتل هما برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۳۵۶۷ ریال سود محقق شده هر سهم ۳۰۰۰ ریال معادل ۸۴ درصد برای هر سهم توزیع شود.


سود سهامداران حقیقی سجامی ۲۲ شهریور و سود سهامداران حقیقی غیر سجامی از اول آبان تا پایان سال با مراجعه حضوری و حرکت شعب بانک رفاه کارگران و ارائه کارت ملی پرداخت می شود.


سود صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان های دارای کد سجام ۲۲ شهریور و سود سهام صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان های فاقد کد سجام از اول آبان با اعلام شماره حساب و شماره شبا به حساب بانکی واریز می شود.


سود سهامداران حقوقی دارای کد سجام در مهلت قانونی و سود سهامداران حقوقی عمده ظرف مهلت قانونی از اول مهر پس از اعلام شماره حساب و شماره شبا پرداخت خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0