آکادمی هلاکوئی
1400/09/06
18:40
شبکه Mysterium ،شبکه اصلی و اکوسیستم حریم خصوصی Web۳ را برای فعال کردن اینترنت بدون مرز راه اندازی کرد

شبکه Mysterium ، پروژه منبع باز و مبتنی…

شبکه Mysterium ، پروژه منبع باز و مبتنی بر Web۳ که صنعت ۳۰ میلیارد دلاری VPN را به چالش می کشد، این هفته در شبکه اصلی راه اندازی شد. پروژه شاخص آنها، Mysterium VPN غیرمتمرکز در اتریوم و پالیگان، ۱۱۵۰۰۰ کاربر فعال ماهانه را در حالی که هنوز در شبکه آزمایشی بودند به دست آورد و از DEX Sushi Swap محبوبتر بود. همه کاربران به طور خودکار به شبکه لایه ۲ پالیگان ارتقا داده می شوند.


با شبکه اصلی مسیر جدیدی برای شرکت رمزارزی به وجود می‌آید که شبکه ناشناس Tor-Alternative آن به کاربران در سراسر جهان کمک می‌کند تا سانسور و نظارت دولتی را دور بزنند.


Mysterium ۲.۰ با توسعه مجموعه جدیدی از محصولات و خدمات مقاوم در برابر سانسور از طریق سرمایه گذاری داخلی و مشارکت B۲B، پروژه را به یک اکوسیستم کامل تبدیل می کند.


جارو ساتکویک(Jaro Satkevik)، رئیس فناوری Mysterium می‌گوید: “سانسور و نظارت اینترنتی تنها در سال ۲۰۲۲(۱۴۰۱) بدتر می‌شود. چشم‌انداز ما این است که دیوارهای دیجیتال را بشکنیم و اینترنت باز را به یک پیش‌فرض تبدیل کنیم.”


او در ادامه توضیح می دهد: «شبکه جهانی اول ما در زمینه حریم خصوصی اکنون به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند به عنوان یک بلوک ساختمانی برای توسعه دهندگان و کارآفرینان عمل کند که همگی پیشگام یک اینترنت خصوصی تر و اخلاقی هستند که به جای بهره برداری از آنها به جامعه خود پاداش می دهد.»


هشت پروژه در حال حاضر به Lavafy، زیرساخت Mysterim’s Network As A Service (Naas) متصل شده اند، از جمله پنج VPN تجاری و سه سرویس پروکسی. این شبکه توسط یک بازار گسترده جهانی نظیر به نظیر نیرو می گیرد، جایی که کاربران منابع اینترنتی اضافی خود را مانند پهنای باند و آدرس IP به یکدیگر می فروشند. این فناوری شکاف بین راه حل های Web۳ و کاربران Web۲ را که ممکن است هنوز در استفاده از ارزهای دیجیتال راحت نباشند، پر می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0