بورس۲۴
1401/01/20
13:13
حرکت معکوس شاخص کل و «هم وزن»

در روز جاری سهم های کوچک بازار با تقاضای بیشتری نسبت به سهم های بزرگ بازار همراه شدند و این موضوع سبب شد تا شاخص هم وزن ۷۲۸ واحد رشد کرده و به بالای محدوده ۳۷۸ هزار واحد برسد. اما شاخص کل بیش از ۵۰۰۰ واحد افت کرد.

حرکت معکوس شاخص کل و «هم وزن»

ارزش معاملات خرد به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان رسید. حقیقی ها حدود ۲۲۸ میلیارد تومان نقدینگی از بازار بردند. بیشترین فروش های انجام شده از سوی حقیقی ها به حقوقی ها در نمادهای وبملت، فملی، خودرو، خساپا، شتران، فولاد، کنور، ومعادن، وتجارت و شلرد انجام شد.


بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان رسید. حقیقی ها حدود ۲۲۸ میلیارد تومان نقدینگی از بازار بردند. بیشترین فروش های انجام شده از سوی حقیقی ها به حقوقی ها در نمادهای وبملت، فملی، خودرو، خساپا، شتران، فولاد، کنور، ومعادن، وتجارت و شلرد انجام شد.


اما معاملات در نمادهای شبریز، خگستر، خبهمن، آریا، وپارس، شبندر، خزامیا، شاوان، غکورش و خپارس به نفع مالکیت حقیقی ها تمام شد.


شاخص کل در ساعات ابتدایی بازار بیش از ۱۱ هزار واحد افول داشت اما با عقب نشینی فروشندگان و تقویت طرف تقاضا بخشی از این مسیر نزولی را برگشت. بدین ترتیب شاخص کل نسبت به روز معاملاتی قبل حدود ۵ هزار واحد کاهش داشت و در ارتفاع ۱ میلیون و ۴۵۸ هزار واحد قرار گرفت. خودرو، فملی، وبملت، شتران، فولاد و وتجارت بیشترین نقش را در افت امروز شاخص ایفا کردند. اما شبریز بیشترین اثر مثبت را داشت.


در روز جاری سهم های کوچک بازار با تقاضای بیشتری نسبت به سهم های بزرگ بازار همراه شدند و این موضوع سبب شد تا شاخص هموزن ۷۲۸ واحد رشد کرده و به بالای محدوده ۳۷۸ هزار واحد برسد. شاخص فرابورس هم با ۳۸ واحد رشد به ارتفاع ۱۹،۸۸۹ واحد ارتقا یافت.


روز جمعه قیمت نفت برنت با ۲ دلار و ۲۰ سنت رشد به ۱۰۲ دلار و ۷۸ سنت رسید. امروز بهای دلار آزاد در میانه کانال ۲۷ هزار تومان قرار داشت.

انتهای خبر

0
0