رمزارز نیوز
1402/02/17
16:58
پذیرش شیبا اینو توسط میلیون‌ها وبسایت وردپرسی!

اکنون ۴۰ درصد از وبسایت‌های جهان می‌توانند پرداخت در قالب شیبا اینو (SHIB) را بپذیرند. به گزارش رمزارز نیوز،… مطالعه مطلب ...

اکنون ۴۰ درصد از وبسایت‌های جهان می‌توانند پرداخت در قالب شیبا اینو (SHIB) را بپذیرند.


به گزارش رمزارز نیوز، تیم بایننس در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی افزونه Binance Pay WooCommerce خود خبر داده است، ویژگی‌ای که امکان پذیرش شیبا اینو را در وبسایت‌های فروشگاهی وردپرسی فراهم می‌کند.


بر اساس اطلاعیه بایننس، این ویژگی پرداخت به طور خاص برای ارتقای تمامی فروشگاه‌هایی که با وردپرس طراحی شده‌اند، در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد از وبسایت‌های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می‌کنند، بایننس معتقد است که با این نوآوری، حالا این وبسایت‌ها می‌توانند شیبا اینو را به عنوان یک روش پرداخت قبول کنند.


به غیر از شیبا اینو، این سامانه‌های فروشگاهی می‌توانند سایر ارزهای دیجیتال که در بایننس پی پشتیبانی می‌شوند را نیز به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند. قابل ذکر است که بایننس پی از ۷۰ ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، دوج کوین (DOGE) و غیره پشتیبانی می کند.


برخی از کسب‌وکارهایی که از بایننس پی پشتیبانی می‌کنند عبارتند از Travala.com، بزرگترین پلتفرم فروش بلیت رومانی Entertix، خرده‌فروش زنجیره غذایی اوکراینی Varus و غیره.


این ویژگی کمتر از یک ماه پس از همکاری بایننس با سرویس پرداخت بین‌المللی ivendPay منتشر می‌شود. این همکاری، به کاربران Binance Pay اجازه می‌دهد تا برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات بیش از ۴۰۰ فروشنده از توکن‌های شیبا اینو استفاده کنند.


انتهای خبر

0
0