ارزینکس
1400/09/10
12:05
💢 مروری بر پروژه DIVISION 🔘 شبکه DIVISION مبتنی بر بلاکچین است که بازار قوی و متنوع NFT را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با کمک واقعیت افزوده آ...

💢 مروری بر پروژه DIVISION



🔘 شبکه DIVISION مبتنی بر بلاکچین است که بازار قوی و متنوع NFT را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با کمک واقعیت افزوده آن را جذابتر و نیرومندتر می‌کند. بر اساس سه ویژگی اصلی این پلتفرم شناخته می‌شود :



یک META_CITY : این قسمت یک دنیای عمومی است که در آن کاربران می‌توانند با سایر کاربران از مطالب لذت ببرند و در رویدادها و فعالیت‌های مختلف شرکت نمایند، حکم یک لابی را دارد که همه کاربران می‌توانند یک دیگر را ببینند و به شهرهای مختلفی که وجود دارد بروند.


دو META_SPACE : مکانی که در آن کاربران می‌توانند زمین شخصی خود را به دست بیاورند و آن را سفارشی سازی کنند تا بتوانند محتوایی را که تولید می‌کنند در املاک مجازی خود به نمایش بگذارند و به فروش برسانند.


زمین‌های این قسمت از پروژه بر اساس استاندارد BEP۷۲۱ وERC۷۲۱ ایجاد می‌شود.



سه بازار NFT : مکانی که در آن کاربران می‌توانند اقلام خود را به فرد مختلف نشان بدهند و بر اساس استانداردهای شبکه بلاک چین آنها را ایجاد نمایند.



🔘 این متاورس به صورت چند زنجیره‌ای است که بر روی بلاکچین‌های دیگری فعالیت خودش را در آینده آغاز خواهد کرد. محتوایی که تولید می‌شود در این متاورس هیچ گونه محدودیتی ندارد و می‌تواند در قالب محتوای بازی، دانشگاهی، تجاری و یا حتی سرگرمی ارائه شود. کاربران برای شروع کار باید حتما آواتار یا کاراکتر سه بعدی برای خودش را خریداری نمایند مانند عکس بالا. علاوه بر موارد فوق این پروژه قصد ساختن بازی خودش را دارد که به صورت PLAY ۲ EARN است همچنین دارندگان توکن جزو DAO خواهند بود تا برای آینده پروژه تصمیم بگیرند و اگر کاربران توکن خودشان را به اشتراک بگذارند می‌توانند از استخرهای نقدینگی که وجود دارد سود دریافت کنند.



🔘 توکنومتری :



توکن این پروژه با اسم DVI هم اکنون از صرافی‌هایی مثل کوین بیس و MXC و HOO و BITHUMB و غیره قابل خرید است.


تعداد کل آنها یک میلیارد واحد است و حدود ۲۸۰ میلیون واحد آن آزاد شده.


تقسیم‌بندی آن :



🔰 ۱. توسعه : ۲۵ درصد.



🔰 ۲. اکوسیستم : ۱۷ درصد.



🔰 ۳. ذخیره : ۱۰ درصد.



🔰 ۴. فروش : ۲۰ درصد.



🔰 ۵. بازاریابی : ۱۵ درصد.



🔰 ۶. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. مشاوران : ۳ درصد.



🔘 تیم : جناب جانگ هیوان موسس این پروژه است آنچه در کارنامه کاری این شخص به چشم می‌خورد این است که پروژه‌های زیادی را مدیریت کرده.


این شخص اهل سئول کره جنوبی است و بیشتر از ۸ شرکت مختلف را مدیریت کرده که در اکثر آنها بیش از سه سال فعالیت داشته و این نشان دهنده توانایی آن شخص می‌باشد مثلا در C$C به مدت چهار سال مدیر و رهبر استارتاپ بوده و چهار سال مدیر PELI بوده.



شخص بعدی جی‌ساک جان است.


این شخص به مدت هشت سال به صورت مستمر برای سامسونگ به عنوان مهندس نرم افزار کار کرده و سه سال دیگر به عنوان پروفسور مشغول به تدریس بوده.



✅ نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



مدیوم | توییتر | وبسایت |



انتهای خبر

0
0