بورس۲۴
1400/06/21
12:18
آینده نگری پتروشیمی خارگ در گزارش تفسیری

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، پتروشیمی خارک در گزارش تفسیری فروش ۹ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ را حدود ۴۵۸۱ میلیارد تومان و بهای تمام شده را ۱۷۸۰ میلیارد تومان برآورد کرده است. گفتنی است هزینه های اداری عمومی و فروش نیز ۷۴۱ میلیارد تومان برای ۹ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. شرکت پیشرفت فیزیکی طرح متانول دوم در پایان سال را حدود ۴۰درصد پیش بینی نمود.

آینده نگری پتروشیمی خارگ در گزارش تفسیری

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، پتروشیمی خارک در گزارش تفسیری فروش ۹ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ را حدود ۴۵۸۱ میلیارد تومان و بهای تمام شده را ۱۷۸۰ میلیارد تومان برآورد کرده است.


گفتنی است هزینه های اداری عمومی و فروش نیز ۷۴۱ میلیارد تومان برای ۹ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.


شرکت پیشرفت فیزیکی طرح متانول دوم در پایان سال را حدود ۴۰درصد پیش بینی نمود.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0