آکادمی هلاکوئی
1400/06/23
12:20
معامله گران به دلیل کاهش تقاضا برای اتریوم و بیت کوین به سولانا سرازیر می شوند

معامله گران سازمانی به دلیل کاهش تقاضا برای…

معامله گران سازمانی به دلیل کاهش تقاضا برای اتر (ETH) و بیت کوین (BTC) به Solana (SOL) سرازیر شده اند و سرمایه گذاری در SOL حدود ۸۶.۶ درصد از کل ورودی های هفتگی کل سرمایه گذاری هفتگی را تشکیل می دهند.


صندوق‌های سرمایه‌گذاری سولانا (SOL) بین ۶ سپتامبر تا ۱۰ سپتامبر(۱۵-۱۹ شهریور) ۴۹.۴ میلیون دلار ورودی داشته است. مجموع جریانهای ورودی برای محصولات سرمایه گذاری رمزنگاری معادل ۵۷ میلیون دلار در هفته بود که SOL شاهد افزایش ۲۷۵ درصدی در هفته بوده و ۸۶.۶ درصد از کل ورودی را نشان می دهد.


افزایش جریانهای ورودی به سولانا همزمان با افزایش ۳۶ درصدی قیمت SOL در مدت مشابه بود. در پایان این گزارش آمده است:


ترکیبی از افزایش قیمت و ورودی ها ، دارایی های سولانای تحت مدیریت را به ۹۷ میلیون دلار می رساند ، که پنجمین کالای سرمایه گذاری بزرگ است.


محصولات دارایی های دیجیتال در حال حاضر برای چهارمین هفته متوالی دارای جریان ورودی بوده اند و تقاضا برای آلت کوین به طور قابل توجهی بیشتر از میل به بیت کوین بوده که حداقل ۲۰۰،۰۰۰ دلار ورودی داشته اند.


این سرمایه ها تا حدی با سرمایه گذاران نهادی جبران شد که ۶.۳ میلیون دلار ارزش اتریوم را از بین بردند زیرا قیمت آن ۱۰ درصد طی هفته گذشته کاهش یافت.


علیرغم استقبال بسیار زیاد کاردانو (ADA) از قراردادهای هوشمند در ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور) ،ADA شاهد کاهش ۴۶ درصدی ورودی ها در مقایسه با هفته قبل بودند.


ارزهای دیجیتال Ripple (XRP) ، Polkadot (DOT) و Bitcoin Cash (BCH) نیز به ترتیب ۳.۲ میلیون دلار ، ۳.۱ میلیون دلار ، ۱.۷ میلیون دلار و ۶۰۰۰۰۰ دلار ورودی داشته اند.


بر اساس برآوردهای CoinShares ، مدیران دارایی های نهادی در حال حاضر مجموع ۵۶.۳ میلیارد دلار AUM را نشان می دهند – که نسبت به هفته قبل ۹ درصد کاهش نشان می دهد ، زیرا بازارهای رمزنگاری وسیع تری با عقب نشینی روبرو شده اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0