آکادمی هلاکوئی
1400/11/04
12:10
به دنبال قطعی شبکه سولانا، ارزش بازار ریپل ازسولانا پیشی گرفت!

با توجه به وب سایت رتبه بندی ارزهای…

با توجه به وب سایت رتبه بندی ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ ( CoinMarketCap )، ریپل ( XRP ) از نظر ارزش بازار از سولانا (SOL) پیشی گرفته است و در حال حاضر در جایگاه هفتم قرار دارد.


ارزش بازار این دو ارز دیجیتال، به ترتیب ۲۸.۹ و ۲۷.۵ میلیارد دلار است.


سولانا، بزرگترین عقب مانده در بین ۲۰ رمزارز برتر در زمان انتشار این مطلب است و ۱۱ درصد دیگر در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.


پس از بهبودی پس از فروش ویرانگر شنبه، این رمزارز به ۸۷.۶ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از اواخر آگوست(مرداد) است.


سولانا اکنون ۶۵.۶۹ درصد نسبت به رکورد ۲۵۹.۹۶ دلاری خود که در ۶ نوامبر(۱۵ آبان) ثبت شده بود، کاهش یافته است و امید کسانی را که بلاک چین بومی خود را به عنوان برترین قاتل اتریوم( Ethereum ) معرفی کرده اند، از بین می برد. مهم‌تر از همه، از زمانی که مایک تایسون( Mike Tyson )، اسطوره بوکس، در توئیتی مبنی بر اینکه کمی بیش از یک هفته پیش در SOL سرمایه گذاری کرده است، ۴۰ درصد کاهش یافته است.


همانطور که U.Today گزارش داد، بانک آمریکا( Bank of America ) و جی پی مورگان( JPMorgan ) با تحلیلی صعودی، محرکی برای سولانا بود. اولی پیش‌بینی کرد که رقیب اتریوم می‌تواند به ویزای( Visa ) عصر ارزهای دیجیتال تبدیل شود و نگرانی‌های تمرکز را کنار بگذارد.


سولانا که به عنوان یک بلاک چین مناسب وال استریت( Wall Street ) برای انجام تراکنش‌های پرسرعت نام‌گذاری شده است، بار دیگر به دلیل آشفتگی بازار در آخر هفته، ناپایدار شد. کاربران شروع به شوخی در مورد خاموش و روشن کردن مجدد شبکه کردند و به تمرکززدایی ضعیف این بلاک چین اشاره کردند.


سولانا 2 - به دنبال قطعی شبکه سولانا، ارزش بازار ریپل ازسولانا پیشی گرفت!

این ششمین خاموشی است که سولانا در سه ماه گذشته تجربه می کند. مارک جفری( Mark Jeffrey )، کارآفرین آمریکایی، اظهار داشت که اکنون به این پروژه بلندپروازانه «ایمان صفر» دارد و آن را با ایاس ( EOS )، یکی از پروژه‌های بلاک چین غالب در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) که در نهایت در ابهام محو شد، مقایسه کرد.


سولانا 3 - به دنبال قطعی شبکه سولانا، ارزش بازار ریپل ازسولانا پیشی گرفت!

پیتر مک کورمک( Peter McCormack )، مدافع بیت کوین( Bitcoin )، پیش بینی کرده است که سولانا به دنبال مشکلات فنی مداوم، هرگز نمی تواند مقیاس خود را افزایش دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0