فرارسانه
1401/03/28
15:38
📆در نخستین روز معاملاتی هفته ( شنبه 28 خردادماه) ✅1250 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد 📌 در نخستین روز هفته، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی ب...

📆در نخستین روز معاملاتی هفته ( شنبه ۲۸ خردادماه)



✅۱۲۵۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد



📌 در نخستین روز هفته، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از ۳هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان را رقم زدند.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری، شنبه ۲۸ خردادماه، بازارهای فرابورس شاهد معاملاتی به ارزش بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودند که متعلق به جابه‌جایی بیش از ۲.۷ میلیارد برگه دارایی مالی در ۲۳۰ هزار نوبت بود.



بررسی‌ها از روند معاملات امروز از دادوستدهای سهام نشان می‌دهد بیش از ۲.۳ میلیارد برگه سهم به ارزش بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در ۲۱۰ هزار نوبت معاملاتی به ثبت رسید.



در بازار اوراق مالی اسلامی هم شاهد دست‌به‌دست شدن ۱۱.۳ میلیون ورقه به ارزش نزدیک به نهصد میلیارد تومان بودیم. همچنین امروز ۱۲ میلیون اوراق به ارزش بیش از ۹۶۰ میلیارد تومان در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی دادوستد شدند.



آیفکس فرابورس با ۲۳۹ واحد کاهش روبرو بود و در سطح ۲۱ هزار و ۱۱۰به کار خود پایان داد. در پایان ساعت معاملاتی روز جاری نمادهای آریا، بپاس، زاگرس، وسپهر، فرابورس و ددانا بیشترین نقش را در کاهش شاخص بازی کردند و دماوند تنها نمادی بود که بر کندتر شدن افت شاخص موثر بود.



سهامداران نمادهای ثعمرا، آ س پ، بزاگرس، بمپنا، شپاس، دماوند و اپرداز امروز شاهد بیشترین افزایش قیمت در قیمت سهام خود بودند و در مقابل سهامداران نمادهای شبصیر، ثرود، مدیریت، ریشمک، حآسا، ثالوند و شتوکا شاهد کاهش قیمت سهام خود بودند. این نمادها امروز بیشترین افت قیمت را داشتند.



در جریان رصد معاملات امروز، نمادهای ددانا، فرابورس، کرمان، آریا، زاگرس، وسپهر و فزر نیز پر تراکنش‌ترین‌های بازار بودند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0