اقتصاد آنلاین
1400/07/14
15:48
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۴مهر۱۴۰۰) / ارزش معاملات با رشد ۶درصدی همراه شد

در بورس امروز امروز معامله‌گرها ۳۱۰میلیارد تومان سهام شپنا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۴.۴درصد از کل سهام کباده معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۹۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «کالا»، «شتران»، «فرابورس» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در پنجمین روز هفته معادل ۳۱۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بورس کالای ایران پس از معاملاتی به ارزش حدود ۲۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام تولید خاک نسوز استقلال (کباده) با رشد ۱۳۲.۶درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۷۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۷۱۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۴.۴درصد از کل سهام کباده معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

۱2

انتهای خبر

0
0