بورس پرس
1399/10/01
16:09
معاملات مشکوک سه پتروشیمی، قدیمی ترین سرمایه گذاری، "لوتوس" + ۱۰ نماد

در روز افت ۲۸۰۷ واحدی شاخص ، سه پتروشیمی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، قدیمی ترین سرمایه گذاری حاضر در بورس به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار با عقب نشینی در اکثر نمادها و گروه های بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با افت ۲۸۰۷ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۰.۷ و ۵.۵ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو با داد و ستد بیش از یک میلیارد سهم و سایپا، بانک تجارت، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک صادرات با تقاضای ۷۵۸، ۶۸۷، ۳۹۳ و ۳۲۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت باما حاضر در بازار اول معاملات بورس با رشد اندک قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲۳۴.۵ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های پتروشیمی فسا، شیمیایی سینا، بیمه حکمت صبا، چین چین، صنایع نسوز توکا، لوازم خانگی پارس، پتروشیمی زاگرس، خاک نسوز استقلال آباده، سرمایه گذاری سبحان، پتروشیمی تخت جمشید، آسیا سیر ارس، صنایع غذایی مینو شرق، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و سرمایه گذاری ملی (قدیمی ترین سرمایه گذاری حاضر در بورس) مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه پتروشیمی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، قدیمی ترین سرمایه گذاری حاضر در بورس به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0