آکادمی هلاکوئی
1401/01/12
19:40
پروتکل Oraichain صرافی غیرمتمرکز خود را معرفی می کند

پروتکل Oraichain، یک اکوسیستم اوراکل و بلاکچین مبتنی…

پروتکل Oraichain، یک اکوسیستم اوراکل و بلاکچین مبتنی بر هوش مصنوعی، OraiDEX را به طور رسمی راه اندازی کرد. اورایدکس یک صرافی غیرمتمرکز است که راه را برای تراکنش‌های ایمن توکن‌های ORAI، و همچنین رمزارزهایی که بر روی Cosmos و دیگر بلاکچین ها ساخته شده‌اند، هموار می‌کند.


امروز اورایچین در حال ایجاد یک لایه AI برای خدمات اقتصاد داده و اوراکل است که با تمرکززدایی بیشتر، توان عملیاتی بالا و پشتیبانی از Cosmwasm و قراردادهای هوشمند مبتنی بر EVM همراه است. با این حال، راه اندازی اورایدکس آماده است تا نقدینگی بیشتری را برای اورایچین فراهم کند و به جامعه امکان می دهد از مزایای staking و airdrops بهره مند شوند. اورایدکس یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر CosmWasm است که دارای قابلیت همکاری چند زنجیره ای با نقدینگی زیاد و سرعت مطلوب برای کاربران است.


با معرفی اورایدکس، اورایچین یک توکن مدیریتی و ابزاری جدید سازگار با CW۲۰ به نام ORAIX را از طریق یک لیست در اورایدکس راه اندازی خواهد کرد. علاوه بر این، ORAIX یک توکن ابزاری است که می‌تواند برای پرداخت کارمزد برای ایجاد استخر و متا استیکینگ در اورایدکس استفاده شود. علاوه بر این، می توان از آن برای تسویه کارمزدهای OraiBridge و NFT Bridge نیز استفاده کرد.


در اخبار دیگر، اورایچین همچنین راه اندازی برنامه ORAIX Fairdrop خود را اعلام کرد که برای دارندگان توکن ORAI، OSMO، ATOM، LUNA، AIRI، JUNO و KWT در دسترس است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0