بورس۲۴
1400/06/28
12:18
شفاف سازی در خصوص تغییر مدیریتی «قثابت»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان اعلام نمود پیرو شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییرات در مدیریت این شرکت و همچنین توقیف برخی از اموال شرکت که در ضمانت تسهیلات بوده است به استحضار میرساند ، تا کنون هیچ گونه تغییراتی در اعضاء هیئت مدیره و همچنین مدیریت شرکت به وجود نیامده است. در خصوص تسهیلات نیز این شرکت تا این تاریخ بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از تسهیلات خود را تسویه نموده است و هیچ گونه تسهیلات معوقی در سیستم بانکی کشور ندارد. همچنین شرکت در راستای انجام فعالیت های عملیاتی خود نسبت به پوشش بخش عمده ای از زیان انباشته اقدام نموده که نتیجه آن در گزارش صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۴.۳۱ به اطلاع عموم سهامداران محترم خواهد رسید. در ضمن میزان پیمان های منعقده در بهره برداری سال جاری ۵۰ ٪ افزایش یافته است.و از طرفی شرکت بابت اورهال کارخانه جهت بهره برداری تا کنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نموده است و از این حیث در بهره برداری سال جاری هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

شفاف سازی در خصوص تغییر مدیریتی «قثابت»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان اعلام نمود پیرو شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییرات در مدیریت این شرکت و همچنین توقیف برخی از اموال شرکت که در ضمانت تسهیلات بوده است به استحضار میرساند ، تا کنون هیچ گونه تغییراتی در اعضاء هیئت مدیره و همچنین مدیریت شرکت به وجود نیامده است. در خصوص تسهیلات نیز این شرکت تا این تاریخ بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال از تسهیلات خود را تسویه نموده است و هیچ گونه تسهیلات معوقی در سیستم بانکی کشور ندارد. همچنین شرکت در راستای انجام فعالیت های عملیاتی خود نسبت به پوشش بخش عمده ای از زیان انباشته اقدام نموده که نتیجه آن در گزارش صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۴.۳۱ به اطلاع عموم سهامداران محترم خواهد رسید. در ضمن میزان پیمان های منعقده در بهره برداری سال جاری ۵۰ ٪ افزایش یافته است.و از طرفی شرکت بابت اورهال کارخانه جهت بهره برداری تا کنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نموده است و از این حیث در بهره برداری سال جاری هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.



انتهای خبر

0
0