آکادمی هلاکوئی
1400/07/19
15:00
چارلز هاسکینسون، برای تور کاردانو در آفریقا آماده می شود!

مدیرعامل Input Output Global و بنیانگذار کاردانو(Cardano)، چارلز…

مدیرعامل Input Output Global و بنیانگذار کاردانو(Cardano)، چارلز هاسکینسون(Charles Hoskinson)، از تعطیلات دو هفته ای خود در وایومینگ بازگشت و به علاقه مندان ارزهای دیجیتال یادآوری می کند که تور کاردانو در آفریقا به زودی آغاز خواهد شد.


Hoskinson - چارلز هاسکینسون، برای تور کاردانو در آفریقا آماده می شود!

هاسکینسون پس از مدتی، به توئیتر بازگشت


در ۳۰ سپتامبر(۸ مهر)، بنیانگذار کاردانو توئیت کرد که اکنون که هارد فورک آلونزو(Alonzo hard fork) انجام شده است و همه چیز بدون مشکل پیش می رود و او دو هفته در تعطیلات بوده است. یعنی، هاسکینسون عازم مزارع خود بوده است. جایی که قصد داشت بدون رسانه های اجتماعی یا کار مرتبط با کاردانو استراحت کند.


برخی در این جامعه شک داشتند که هاسکینسون بتواند برای مدت طولانی از کار محبوب خود در سومین بلاک چین بزرگ و محبوب ترین اثبات سهام (PoS)، کاردانو، دور بماند و انتظار دارند او مانند ایلان ماسک(Elon Musk) رفتار کند. در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹-۱۳۹۸) و اوایل امسال(زمستان ۱۳۹۹)، مدیرعامل تسلا(Tesla) توئیت کرد که “مدتی از توئیتر خارج خواهد شد” ، اما دو یا سه روز بعد بازگشت.


با این حال، مدیرعامل IOG، هاسکینسون به وعده خود پایبند بود و از ۳۰ سپتامبر، توئیتی از او مشاهده نشد.


امروز، او توئیتی ارسال کرد و گفت که بازگشته و آماده ادامه کار است. او به این جامعه یادآوری کرد که تور کاردانو آفریقا به زودی آغاز می شود و او در آن شرکت خواهد کرد.


طبق این توئیت، این تور از آفریقای جنوبی آغاز شده و سپس به مصر می رود. پیش تر ، U.Today گزارش داد که IOHK قرارداد مشارکت با صندوق VC امضا کرده است، ولی نامی از آن ذکر نشده است. این صندوق، ۶ میلیون دلار در استارت آپ های بلاک چین مستقر در آفریقا سرمایه گذاری کرده بود که مایل به ساخت بر روی کاردانو هستند.


تور آفریقایی کاردانو برای حمایت از نوآوری مبتنی بر DLT(تکنولوژی دفتر کل توزیع شده)


طبق بیانیه مطبوعاتی در مورد مشارکت فوق که قبلا با U.T به اشتراک گذاشته شده بود، تیم کاردانو به تور آفریقا می رود. هدف این است که در انتخاب شرکت های نوپا مشارکت داشته باشد، که نه تنها حمایت مالی لازم را از صندوق VC دریافت می کند، بلکه آموزش های لازم و سایر حمایت ها را نیز دریافت خواهد کرد.


IOG ، در حال حاضر، در حال ارائه آموزش فناوری اطلاعات (IT) در نقاط مختلف کشور است. این پایگاه بزرگ در اتیوپی واقع میباشد. IOG با دولت خود همکاری کرده است و با پنج میلیون معلم و دانش آموزان آینده دار همکاری می کند.


تیم کاردانو به همراه هاسکینسون به آفریقا سفر می کنند تا با سران استارت آپ های نوآورانه و چهره های مهم دیپلماتیک دیدار کنند. این تور شامل مناطقی مانند زانزیبار(Zanzibar)، آفریقای جنوبی، بروندو(Burundu) و کنیا می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0