بورس پرس
1402/02/28
00:00
معاملات مشکوک دو سهم دارویی، یک انبوه ساز، دو شرکت نساجی + ۷ نماد

در روز رشد ۱۹.۹ هزار واحدی شاخص، دو شرکت دارویی، یک انبوه ساز، دو سهم حاضر در گروه منسوجات به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد ۱۹ هزار و ۹۶۹ واحدی و ورود به کانال دو میلیون و ۳۲۱ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱۱.۵ و ۳۴.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک ملت، بانک صادرات، بهساز کاشانه تهران، سایپا به همراه بانک تجارت با داد و ستد بیش از ۹۷۱، ۷۸۰، ۶۶۳ ، ۵۵۹ و ۵۳۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۲ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، تراکتورسازی ایران شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد ۸.۴ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۳۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های لنت ترمز ایران، شیمی دارویی داروپخش، احیاء صنایع خراسان، کشاورزی و کود زنجان، سرمایه گذاری مسکن جنوب، نساجی بروجرد، قند ارومیه، داروسازی تهران شیمی، زغالسنگ نگین طبس، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و پشمبافی توس، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت دارویی، یک انبوه ساز، دو سهم جاضر در گروه منسوجات به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



انتهای خبر

0
0