آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
08:50
تحلیل تکنیکال سولانا؛ سه شنبه ۲۱ دی

رمزارز سولانا(SOL) از ۲ ژانویه(۱۲ دی) تقریبا ۳۱…

رمزارز سولانا(SOL) از ۲ ژانویه(۱۲ دی) تقریبا ۳۱ درصد کاهش یافت و به نظر می رسد در سطح حمایت هفتگی یعنی ۱۳۵.۷۱ دلار مورد حمایت قرار گرفته است. با این حال، فروش یکجا و ارزان بازار در روز گذشته ، SOL را به پایین‌تر از سد مذکور و بسیار پایین‌تر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA) در ۱۳۵.۱۶ دلار رساند.


سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که سطح حمایت هفتگی و SMA ۲۰۰ روزه در ناحیه تقاضای روزانه قرار دارند که از ۱۱۵.۵۱ دلار الی ۱۴۴.۷۰ دلار متغیر است. از این رو، این ناحیه حمایتی به حد کافی قدرتمند است و خرس ها برای کاهش قیمت به زیر آن ، با مسیر دشواری روبه رو هستند.


از این رو، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت سولانا با صعود ۲۵ درصدی مجددا به سمت مرز پایینی ناحیه عرضه روزانه، از ۱۶۹.۷۹ دلار الی ۱۷۹.۱۹ دلار پیش برود. سقف نوسانی ۶ ژانویه(۱۶ دی) در ۱۵۴.۳۲ دلار می تواند به طور موقت روند صعودی را به تعویق بیندازد ، اما گاو ها به احتمال زیاد می توانند از آن عبور کنند.


در برخی از شرایط ، قیمت سولانا می‌تواند سطح مقاومت هفتگی در ۱۷۴.۳۷ دلار را مجددا امتحان کند که در مجموع، ۲۸ درصد رشد می کند.


SOLPERP 2022 01 11 07 43 03 637774661761090949 300x170 - تحلیل تکنیکال سولانا؛ سه شنبه 21 دی

نمودار ۴ ساعته جفت ارز SOL/USDT در حالی که تمامی عوامل به نفع صعود قیمت سولانا است، اما بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر مرز پایینی ناحیه تقاضای روزانه در ۱۱۵.۵۱ دلار، سولانا را به کف پایین تری میرساند و سناریوی صعودی مذکور باطل خواهد شد. در این شرایط، قیمت سولانا می تواند سطح حمایت ۱۱۰.۳۵ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0