آکادمی هلاکوئی
1400/07/01
17:20
تحلیل تکنیکال وی چین(VET)؛ پنج شنبه ۱ مهر

وی چین (VET) پس از افت به کف…

وی چین (VET) پس از افت به کف نوسان ۰.۰۸۵ دلاری ، ۲۱ درصد افزایش یافت. اگرچه این روند رو به بالا قابل توجه بود، اما VET باید برای ادامه روند صعودی ، بر سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی در ۰.۱۰۷ دلار غلبه کند. با عبور از این مقاومت ، این آلت کوین به احتمال زیاد در مسیر رسیدن به محدوده قیمتی ۰.۱۱۹ دلار الی ۰.۱۳۷ دلار قرار می گیرد.


در حالی که امکان وارد شدن وی چین به این محدوده ی قیمتی دور از انتظار نیست، اما بعید است که خریداران مومنتوم کافی برای حفظ قیمت در این محدوده را داشته باشند. بنابراین ، VET پتانسیل افزایش تا قیمت ۰.۱۲۸ دلار را دارد.وی چین از سطح فعلی تا سطح قیمت ۰.۱۲۸ دلاری ۲۶ درصد رشد می کند.


در شرایط بسیار صعودی ، خریداران می توانند مجددا سطح قیمت ۰.۱۳۷ دلاری را امتحان کنند ، اما تثبیت در بالای آن بعید به نظر میرسد.


VETPERP 2021 09 23 14 48 19 637679855376260987 300x171 - تحلیل تکنیکال وی چین(VET)؛ پنج شنبه 1 مهر

نمودار ۱ روزه جفت ارز VET/USD افزایش احتمالی فشار خرید تنها می تواند قیمت وی چین را به بالای سطح ۵۰٪ اصلاحی فیبوناچی در ۰.۱۰۷ دلار برساند ، اما اگر گاوها نتوانند VET را بالاتر از این مقاومت حفظ کنند ، این نشان دهنده ی ضعف خریداران است.


چنین تحولی می تواند منجر به عقب نشینی قیمت به سطح حمایت ۰.۰۸۵ دلاری شود. کاهش قیمت به زیر این حمایت،وی چین را به کف پایین تری میرساند و قیمت به ۰.۰۷۲ دلار کاهش خواهد یافت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0