آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
10:10
توسعه دهندگان Shiba Inu شروع به همکاری با CoinMarketCap کردند

اکانت رسمی توییتر شیبا اینو به‌روزرسانی‌ای را در…

اکانت رسمی توییتر شیبا اینو به‌روزرسانی‌ای را در مورد رویداد اخیر CoinMarketCap ارائه کرده است و ادعا می‌کند که وب‌سایت برتر رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال برای حل مشکلات اخیر مربوط به آدرس‌های «کرمچاله» با توسعه‌دهندگان این رمزارز تماس گرفته است.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، جامعه Shiba Inu توجه خود را به سه قرارداد هوشمند جعلی بر روی سه “قاتل اتریوم” ( زنجیره هوشمند بایننس، Terra و Solana) که در “صفحه اول ارزهای دیجیتال” نمایش داده می شوند، جلب کرد.


این تیم توضیح داده است که هر آدرس غیر اتریوم در واقع نامعتبر است زیرا SHIB یک توکن ERC-۲۰ است. توکن‌هایی که به آدرس‌های زنجیره‌های دیگر ارسال می‌شوند برای همیشه گم می‌شوند.


بعدا، CoinMarketCap به سرعت بیانیه‌ای صادر کرد و توضیح داد که این پل‌ها در واقع پل‌های کرم‌چاله‌ای برای تراکنش‌های زنجیره‌ای متقابل با نسخه‌های wrapped توکن هستند. از این رو، آدرس‌های مورد نظر مخرب نیستند و در واقع برای بهبود تجربه کاربر هستند.


تیم شیبا اینو به اهمیت تعامل پذیری پی برده است، اما ادعا می کند که “محدودیت های اساسی” برای سطح امنیت ارائه شده توسط چنین پل هایی وجود دارد.


با تکرار نگرانی‌های مطرح‌شده توسط جامعه، توسعه‌دهندگان همچنین از CoinMarketCap به دلیل تصمیم‌گیری در مورد توکن به شیوه ای «متمرکز» انتقاد کردند و در عین حال از اتهامات علیه آن مبنی بر لیست کردن آدرس‌های قرارداد هوشمند جعلی عقب‌نشینی کردند.


قبل از آن، جامعه پشت این توکن سگی نیز به دلیل نمایش نادرست عرضه ارز دیجیتال در گردش، کوین مارکت کپ را هدف قرار داده بود.


CoinMarketCap همچنان پربازدیدترین وب سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط SimilarWeb، ماه گذشته، ۲۹۴ میلیون بازدیدکننده داشته است. در اوایل سال ۲۰۲۰(زمستان ۱۳۹۸) توسط صرافی ارز دیجیتال Binance خریداری شد.


در اواخر دسامبر(اوایل دی)، CoinMarketCap اعلام کرد که Shiba Inu پربازدیدترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱ بوده و از بیت کوین و دوج کوین پیشی گرفته است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0