بورس۲۴
1402/02/25
09:17
رشد قابل توجه سود تپسی از محل فعالیت های عملیاتی

بورس ۲۴: پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس که اخیرا به تپسی تغییر نام داده است، در فروردین ماه ۱۴۰۲ ، حدود ۸٪ از درآمد سال مالی قبل را پوشش داده و ۴۹.۶ میلیارد تومان از محل فعالیت های عملیاتی خود درآمد کسب کرده است.

رشد قابل توجه سود تپسی از محل فعالیت های عملیاتی

بورس۲۴ : پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس که اخیرا به تپسی تغییر نام داده است ؛ در فروردین ماه ۱۴۰۲ ، حدود ۸٪ از درآمد سال مالی قبل را پوشش داده و ۴۹.۶ میلیارد تومان از محل فعالیت های عملیاتی خود درآمد کسب کرده است. درآمد ماهانه فروردین ۱۴۰۱ ، ۲۴ میلیارد تومان گزارش شده که مبین پرش ۱۰۷٪ درآمد ماهانه در فروردین ۱۴۰۲ است.


بخش اعظم درآمدی شرکت (۹۵٪) از محل کمیسیون دریافتی از سفیران بوده که در این ماه ۴۷.۱ میلیارد تومان گزارش شده است. درآمد کمیسون دریافتی در فروردین مقایسه ای ( ۱۴۰۱ ) ، ۲۲.۶ میلیارد تومان گزارش شده که نشان دهنده جهش ۱۰۸٪ کمیسیون سفیران در فروردین ۱۴۰۲ می باشد. درآمد کمیسیون دریافتی در اسفند ماه ۱۴۰۱ ، ۷۶.۴ میلیارد تومان ثبت شده است. نمودار مقایسه ای درآمد کمیسون دریافتی به شرح زیر است:



1

مدیریت شرکت در گزارش ۹ ماهه منتهی به آذر ۱۴۰۱ ، درآمد ۲۶۵ میلیاردی برای دوره سه ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ را برآورد کرده است.


در تاریخ نگارش این مقاله ، اهم اطلاعات تابلوی سهم به شرح زیر است:


قیمت پایانی : ۷.۱۲۰ ریال


ارزش بازار: ۱۷.۵۳۳ میلیارد


نسبت p/e : ۲۸.۵۹


نسبت p/e گروه : ۱۹.۶۱


نسبت p/s : ۳.۱۲


تابلوی سهم :


در جلسه معاملاتی یک شنبه مورخه ۲۴/۰۲/۱۴۰۲ تعداد ۲۹ میلیون سهم بین معامله گران بازار سرمایه دست به دست شده است. از این تعداد ، ۱۶.۵ میلیون معادل ۵۷٪ توسط حقیقی ها و مابقی توسط حقوقی ها خریداری شده است. ۹۰٪ عرضه نیز توسط حقیقی ها انجام شده است.


ئ

سرانه خرید حقیقی : ۲۶ هزار سهم


سرانه فروش حقیقی: ۴۲.۷ هزار سهم


نمودار قیمتی سهم نیز به شرح زیر تحلیل شده است:


88
انتهای خبر

0
0