اقتصاد آنلاین
1400/07/11
15:48
بیشترین ارزش معاملات سهام(۱۱مهر) / سهام بورس کالا، بیشترین ارزش معاملات روزانه را رقم زد

امروز معامله‌گرها ۲۴۰میلیارد تومان سهام بورس کالای ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱.۸درصد از کل سهام پارس الکتریک معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۴۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کالا»، «تاپیکو»، «فرابورس»، «شبندر» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در دومین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام بورس کالای ایران دست به دست شد، سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین پس از معاملاتی به ارزش ۲۱۰میلیارد تومان دوم شد و سهام فرابورس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام صنعتی زر ماکارون (غزر) با رشد ۱۲.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۵۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۷۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۱.۸درصد از کل سهام پارس الکتریک (لپارس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۷نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.07.111
رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.11.gif
انتهای خبر

0
0