اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1399/11/12
08:06
⚡️چند خبر مهم 1️⃣همتی رییس کل بانک مرکزی: در صنعت خودروسازی تامین مالی به میزان 10 هزار میلیارد تومان از طریق اوراق گام و 5000 میلیارد تومان مناب...

⚡️چند خبر مهم



۱️⃣همتی رییس کل بانک مرکزی: در صنعت خودروسازی تامین مالی به میزان ۱۰ هزار میلیارد تومان از طریق اوراق گام و ۵۰۰۰ میلیارد تومان منابع بانک ها برای دو خودروساز اصلی کشور در نظر گرفته شده است.



۲️⃣محمد حسن ابراهیمی سرو علیا، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار طی سخنانی گفت: به منظور افزایش شفافیت و اعتماد به بازار سرمایه از ناشران خواسته شده است، تا سود هر سهم تا پایان سال را به بازار اعلام کنند.



۳️⃣سعید زرندی معاون وزیر صنعت با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس گفت: گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه های مردمی به سمت تولید رقم خورد.



۴️⃣عباس مقتدایی نماینده مجلس در نامه ای به وزیر کار خواستار تعیین تکلیف پرداخت دو میلیون یورو از شستا به فدراسیون فوتبال برای پرداخت قرارداد سرمربی سابق فوتبال شد.



۵️⃣رسانه آمریکایی پولیتیکو به نقل از منابع آگاه در سنای آمریکا گزارش داد که بسیاری از قانونگذاران مخالف برجام احتمالا با برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران توسط دولت جدید آمریکا مخالفت خواهند کرد.




www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0