بورس۲۴
1402/03/13
10:18
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس تامین برگزار شد

شرکت توسعه معادن پارس تامین یکی از شرکت های پر پتانسیل شرکت صدر تامین است که به زودی به عنوان یک صندوق پروژه در بازار سهام عرضه خواهد شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس تامین برگزار شد

بورس۲۴ : شرکت توسعه معادن پارس تامین یکی از شرکت های پر پتانسیل شرکت صدر تامین است که به زودی به عنوان یک صندوق پروژه در بازار سهام عرضه خواهد شد.


محمد نبی نوری مدیر عامل پارس تامین در خصوص عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ این شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه این طور گزارش داد و گفت:


بر اساس گزارش منتهی به اسفند ۱۴۰۱ احداث کارخانه طلا به ظرفیت ۴۴۳ کیلوگرم شمش طلا ۵۳ درصد پیشرفت داشته و انتظار داریم تا شهریور ماه سال جاری اولین تولید شمش طلای این کارخانه که کارخانه پر عیار ما با خوراک ورودی ۳ PPM است را شاهد باشیم البته با توجه به اکتشافاتی که در حال اجراست و افزایش ذخایر کشف شده در نظر داریم طرح توسعه این واحد به ۱۰۰۰کیلوگرم را پس از تولید کارخانه تولید شمش ۴۴۳ کیلوگرم اجرا کنیم.


از دیگر طرح های توسعه ما در حوزه طلا راه اندازی کارخانه طلای ۵ تنی است که با خوراک ۱.۳ PPM تامین ماده اولیه خواهد شد این طرح در حال حاضر فرآیند های مطالعاتی را طی می کند.


نوری در ادامه گفت: طرح کاغذ سنگ نیز در حال اجراست و در حال حاضر ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، این طرح یکی از طرح های دوستدار طبیعت است که با استفاده از آهک سالانه ۵ هزار تن کاغذ تولید خواهد تجهیزات مورد استفاده برای این پروژه عمدتا خارجی است که با تکنولوژی پیشرفته امکان تولید کاغذ را فراهم خواهد کرد.


مدیر عامل پارس تامین در ادامه گفت: یکی از موارد مهمی که در پارس تامین اتفاق افتاده رشد مستمر چندین برابری شرکت بوده است به طوری که ارزش دفتری شرکت از سال ۹۸ تا ۹۹ با رشد ۵ برابری روبرو بوده است و در سال ۱۴۰۰ ارزش دفتری شرکت دو برابر و در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد ۶ برابری ارزش دفتری شرکت بودیم و انتظار داریم در سال ۱۴۰۲ رشد ۳ برابری در ارزش دفتری شرکت داشته باشیم.


همچنین از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ کل دارایی های شرکت ۱۷۷ میلیارد تومان بوده است که بر اساس گزارش سال ۱۴۰۱ به ۸۱۷ میلیارد تومان رسیده است مجموع دارایی های شرکت در سال ۱۴۰۱ به تنهایی بیش از ۴.۵ برابر رشد را تجربه می کند که این اتفاق در کمتر شرکتی به وقوع می پیوندد و با توجه به طرح های توسعه ای و برنامه هایی که در دست اجراست انتظار می رود که این رشد تا سال ۱۴۱۳ به طور مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای خبر

0
0