بورس پرس
1400/02/14
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۱۴۰۳ تا ۵۲۸ درصدی پنج شرکت بورسی صادر شد

پنج شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۱۴۰۳، ۱۱۷۶، ۱۱۶۷، ۹۷۶ و ۵۲۸ درصدی را از محل تجدید ارزیابی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پنج شرکت محور خودرو، دشت مرغاب، قند ثابت خراسان، بیمه ملت و نیروترانس به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۱۴۰۳، ۱۱۷۶، ۱۱۶۷، ۹۷۶ و ۵۲۸ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "خمحور" سرمایه فعلی را از ۴۲ به ۶۳۲.۵ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "غدشت" هم از ۵.۳ به ۶۸.۱ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


همچنین "قثابت" سرمایه فعلی را از ۵۱ به ۶۴۶.۲ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


در این میان، سرمایه فعلی "ملت" از ۲۸۵ میلیارد تومان به بیش از ۳ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


"بنیرو" نیز سرمایه فعلی را از ۱۵۰ به ۹۴۱.۸ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0