اخبار اکس نوین
1400/07/03
12:18
تعداد کانال های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین رکورد زد

اکس نوین: بر اساس آخرین داده های پلتفرم تجزیه و تحلیل گلاسنود، تعداد کانال های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین به اوج جدیدی رسیده است. اوج گیری تعداد کانال های فعال شبکه لایتنینگ این رقم در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ حدود ۳۲ هزار کانال بود اما در طول یک سال اخیر، ۲۲۶ درصد رشد کرده و به ۷۲۳۸۰ کانال رسیده است. گلاسنود در توییتی در این رابطه نوشت: تعداد کانال های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین به رکورد تازه ۷۲۳۸۰ کانال دست پیدا کرد. این رقم اکنون ۲۲۶ درصد بالاتر از ۳۲ هزار کانال سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ است. شبکه لایتنینگ بیت کوین، راهکار پرداختی لایه دومی است که بر…

اکس نوین : بر اساس آخرین داده های پلتفرم تجزیه و تحلیل گلاسنود، تعداد کانال های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین به اوج جدیدی رسیده است.


این رقم در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ حدود ۳۲ هزار کانال بود اما در طول یک سال اخیر، ۲۲۶ درصد رشد کرده و به ۷۲۳۸۰ کانال رسیده است. گلاسنود در توییتی در این رابطه نوشت:


تعداد کانال های فعال پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین به رکورد تازه ۷۲۳۸۰ کانال دست پیدا کرد. این رقم اکنون ۲۲۶ درصد بالاتر از ۳۲ هزار کانال سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ است.


شبکه لایتنینگ بیت کوین، راهکار پرداختی لایه دومی است که بر روی بلاک چین بیت کوین توسعه داده شده است و با هدف حل مشکلات مقیاس پذیری و ارسال سریعتر پرداخت های خرد فعالیت می کند.


گزارشات حاکی از آن است که توییتر قابلیت پاداش دهی از طریق بیت کوین را برای تمامی کاربران iOS در سراسر جهان فعال کرده است. این قابلیت قرار است هفته آینده نیز برای کاربران اندروید فعال شود.


قابلیت پاداش دهی به کاربران اجازه می دهد تا حسابشان را به اپلیکیشن‌های پرداخت وصل کنند و آن را به صفحه شخصی خود اضافه نمایند.


صحبت ها و آزمایشات برای قابلیت پاداش دهی در ماه مه سال جاری آغاز شد. جک دورسی، مدیرعامل توییتر که یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین به شمار می رود، اخیرا در کنفرانس آنلاینی با ایلان ماسک و کتی وود اظهار داشت که بیت کوین نقش مهمی در آینده توییتر ایفا خواهد کرد.


لارک دیویس، یکی از شخصیت های مطرح ارز دیجیتال در توییتی با اشاره به اینکه اکنون ۳۵۰ میلیون کاربر فعال توییتر قادر به ارسال ساتوشی به یکدیگر خواهند بود نوشت:


توییتر ۳۵۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد و همه این افراد اکنون می توانند بیت کوین برای یکدیگر ارسال کنند. این برای پذیرش بیت کوین بسیار بزرگ است.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0