آکادمی هلاکوئی
1400/05/05
17:20
راه اندازی برنامه های ارتقاء جامعه Tezos

تزوس(Tezos) به دنبال حمایت از سازندگان و خالقانی…

تزوس(Tezos) به دنبال حمایت از سازندگان و خالقانی است که در جامعه Tezos فعالیت می کنند. اکوسیستم جهانی بلاک چین، امروز از ایجاد یک برنامه کمک هزینه جدید، برای تامین بودجه پروژه های پلتفرم خبر داده است.


این برنامه در حالی که از اکوسیستم های منطقه ای مدیریت می شوند، در سراسر جهان قابل دسترسی خواهند بود. با این حرکت، Tezos قصد دارد استعدادهای توسعه دهندگان و فعالیت های مردمی را در جامعه خود گسترش دهد.


اکنون، این بلاک چین با ایجاد برنامه های کمک هزینه، ایده ها، افراد و سازمان هایی که با Tezos کار می کنند را به فعالیت بیشتر تشویق می کند.


در مورد کمک های مالی، Tezos اظهار داشته است که برنامه های کمک هزینه بسته به ملاحظات جغرافیایی و با توجه به میزان نیاز و سطح بودجه متغیر است. با این حال، دریافت کنندگان همچنین می توانند در صورت نیاز درخواست کمک بیشتری کنند. انتظار می رود به زودی اطلاعات بیشتری منتشر شود.


جزئیات مربوط به برنامه های مختلف Tezos

Tezos Commons، سازمانی که برای توانمندسازی جوامع محلی فعالیت می کند، کمک های مالی حداکثر ۱۰،۰۰۰ دلاری را برای شرکت کنندگان در آمریکای شمالی ارائه می دهد. تمرکز آن پشتیبانی از سازندگان در اکوسیستم Tezos است.


TZ APAC، کمک هزینه هایی در ابعاد کوچک با هدف پرورش ایده های جدید ارائه می دهد. این یکی از نهادهای پیشگام در سازگار کردن آسیا با اکوسیستم Tezos است.


Tezos India،با تمرکز بر رشد جامعه Tezos در هند با TZ APAC در برنامه های کمک هزینه با هدف رشد بیشتر، همکاری خواهد کرد.


TZ Connect، که در برلین مستقر است، برای پیشرفت اکوسیستم Tezos کار می کند. اولین مربیگری و برنامه کارآفرینی به عنوان بخشی از کمک های ابتدایی این جامعه است.


Tezos Israel، یک آزمایشگاه نوآوری است که در زمینه تربیت، آموزش و سازگاری با فناوری بلاک چین به کشور خدمت می کند. هدف آن تامین بودجه دانش پژوهان و توسعه دهندگانی است که به دنبال ساخت DApps هستند


Tezos Africa، که هدف آن ارتقاء سطح پذیرش Tezos در منطقه است، کمک های مالی برای حمایت از پروژه هایی ارائه می دهد که منحصرا برای حل چالش های محلی در آفریقا طراحی شده اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0