آکادمی هلاکوئی
1401/04/08
19:10
تحلیل تکنیکال ترون(TRX)؛ چهارشنبه ۸ تیر

رمزارز ترون(TRX) از فوریه ۲۰۲۱(بهمن-اسفند ۱۳۹۹) بین دو…

رمزارز ترون(TRX) از فوریه ۲۰۲۱(بهمن-اسفند ۱۳۹۹) بین دو خط روند همگرا محدود شده است و سقف های قیمتی پایین تر و کف های قیمتی بالاتر به ثبت رسانده است . دورنگار کلی این رمزارز نشان می دهد که TRX در داخل یک مثلث متقارن نوسان می کند.


این ساختار تکنیکال حرکت ۷۲ درصدی ترون را پیش بینی می کند ، اما جهت این حرکت فعلا مشخص نیست مگر اینکه این دارایی با کندلی قاطع از یکی از مرزهای مثلث عبور کند. اگرچه قیمت TRON صعودی به نظر می رسد و حرکت این رمزارز در گذشته حاکی از مورد امتحان قرار دادن خط روند بالایی بود اما در این مسیر ، مقاومت هایی وجود دارند.


TRX در حال حاضر در تلاش است تا از سد مقاومت ۰.۰۶۵ دلاری عبور کند، اما ریجکت شدن آن در این سطح حاکی از ضعیف خریداران خواهد بود و عدم وجود مومنتوم گاوی ، TRX را در مسیر کاهش به سمت مرز پایینی مثلت متقارت قرار می دهد.


بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح ۰.۰۵۵ دلاری ، نشان دهنده از دست رفتن حمایت این مثلت است. در این صورت ، TRX در مسیر سقوط به سمت تارگت ۰.۰۱۶ دلاری قرار می گیرد.


TRXPERP 2022 06 29 09 02 51 637920764200477162 300x171 - تحلیل تکنیکال ترون(TRX)؛ چهارشنبه 8 تیر

نمودار ۲ روزه جفت ارز TRX/USDT بنابراین، سرمایه گذاران باید هنگام معامله TRX احتیاط کنند. قیمت ترون از سوی سطح ۰.۰۳۸ دلاری ، مورد حمایت است و این سطح می تواند فشار فروش را کاهش دهد.


از سوی دیگر، اگر قیمت ترون با کندلی روزانه در بالای سطح ۰.۰۸۱ دلار بسته شود، مقاومت این الگوی مثلث شکسته خواهد شد. در چنین حالتی، ترون با رشد ۷۲ درصد به سمت تارگت ۰.۱۴۰ دلاری حرکت خواهد کرد. این تارگت با توجه به این الگو مثلث، حاصل می شود. با این حال، روند صعودی با یک مقاومت قابل توجه در ۰.۱۰۱ دلار روبرو است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0