آکادمی هلاکوئی
1401/01/24
20:00
تحلیل تکنیکال الگورند(ALGO)؛ چهارشنبه ۲۴ فروردین

رمزارز الگورند(ALGO) در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) به…

رمزارز الگورند(ALGO) در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) به کف نوسان ۰.۶۸ دلاری رسید و ۳۰ درصد افزایش یافت تا اینکه از سوی سطح مقاومت ۰.۸۹ دلاری ریجکت شد. سپس، ALGO در ۱۳ مارس(۱۲ اسفند) به زیر سطح حمایت ۰.۶۸ دلاری کاهش یافت. این آلت کوین به تازگی در ۱۱ آوریل(۲۲ فروردین) این سطح را مجددا مورد امتحان قرار داده است.


این نوع پرایس اکشن حاکی از شکل گیری یک ساختار کف سه قلو است که یک الگوی کف بازگشتی محسوب می شود و به نفع گاوها است. از زمان کاهش الگورند به این سطح در ۱۱ آوریل، قیمت آن ۷ درصد افزایش یافته است و شواهد حاکی از ادامه روند صعودی است.


سطح ۰.۸۱ دلاری نخستین مقاومتی است که در مسیر گاوها قرار دارد. تبدیل این مانع به سطح حمایتی، مسیر را برای رسیدن ALGO به سمت سطح ۰.۸۹ دلاری هموار میکند. طی این روند، قیمت ۲۲‌درصد رشد میکند. علیرغم اینکه این سطح محلی مناسبی برای سیو سود است،اما افزایش مجدد در فشار خرید می‌تواند ALGO را به مقاومت بعدی در ۰.۹۸ دلار برساند.


این سد مقاومتی تنها مانعی است که در مسیر رسیدن الگورند به سمت سطح ۱.۲ دلاری واقع شده است. با افزایش ALGO به این سطح ، سود این رمزارز به ۶۷ درصد افزایش پیدا میکند.


Screenshot 20220413 182540 Chrome 300x174 - تحلیل تکنیکال الگورند(ALGO)؛ چهارشنبه 24 فروردین

نمودار روزانه جفت ارز ALGO/USDT در حالی که تمامی عوامل برای صعود الگورند مساعد به نظر میرسد ، اما هرگونه افزایش ناگهانی در فشار فروش که منجر به بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح ۰.۶۸ دلاری شود، قیمت را به کف پایین تری میرساند. در این صورت، شرایط به نفع خرس ها خواهد بود و سناریوی گاوی باطل می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0