اخبار اکس نوین
1400/09/07
00:00
رسمی؛ نیواگ (Newegg) شیبا می‌پذیرد

اکس نوین: شرکت خرده فروشی آنلاین نیواگ (Newegg) به صورت رسمی تایید کرد که از این پس، شیبا، دومین میم کوین برتر بازار را خواهد پذیرفت. پیش از اعلام رسمی پذیرش شیبا توسط نیواگ، حساب رسمی توییتری شیبا و همچنین حساب کاربری شیتوشی کوساما در توییت‌های رازآلود و مبهم خود به این پذیرش اشاره کرده بودند و با استفاده از ایموجی تخم مرغ به همراه هشتگ فرندشیب (friendshib) به استقبال این پذیرش رفتند. شایعات در رابطه با اضافه شدن شیبا به گزینه‌های پرداختی شرکت نیواگ هفته گذشته پس از اینکه این شرکت در توییتی دو اکانت بزرگ مربوط به توکن شیبا اینو را تگ کرد و از آنها خواست تا…

اکس نوین : شرکت خرده فروشی آنلاین نیواگ (Newegg) به صورت رسمی تایید کرد که از این پس، شیبا، دومین میم کوین برتر بازار را خواهد پذیرفت.


پیش از اعلام رسمی پذیرش شیبا توسط نیواگ، حساب رسمی توییتری شیبا و همچنین حساب کاربری شیتوشی کوساما در توییت‌های رازآلود و مبهم خود به این پذیرش اشاره کرده بودند و با استفاده از ایموجی تخم مرغ به همراه هشتگ فرندشیب (friendshib) به استقبال این پذیرش رفتند.


شایعات در رابطه با اضافه شدن شیبا به گزینه‌های پرداختی شرکت نیواگ هفته گذشته پس از اینکه این شرکت در توییتی دو اکانت بزرگ مربوط به توکن شیبا اینو را تگ کرد و از آنها خواست تا به این شرکت پیام دهند آغاز شد.


گفتنی است این غول خرده فروشی با سابقه در سال ۲۰۱۴ بیت کوین را به مشتریان خود معرفی و پذیرش آن را آغاز کرد. علاوه بر این، در آوریل سال جاری دوج کوین را نیز به گزینه‌های پرداختی خود افزود.


در حال حاضر، نیواگ از ۱۱ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.


در زمان نگارش این خبر، هر واحد شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۸ دلار معامله می شود که با اوج ۰.۰۰۰۰۸ دلاری اواخر ماه اکتبر خود، ۵۷.۳۶ درصد فاصله دارد و رشد یک ماهه آن، منفی ۴۲ درصد است. باید دید که اخبار پذیرش دوج کوین توسط نیواگ بر قیمت چه تاثیری می‌گذارد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0