بورس پرس
1400/10/04
00:00
عملیات بازارگردانی ۶ و ۱۲ ماهه شش سهم فرابورسی از فردا آغاز می شود

عملیات بازارگردانی ۶ و ۱۲ ماهه سهام شش شرکت فرابورسی با دامنه مظنه سه و یک درصد کمتر از دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو زرد بازار پایه از فردا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محسن اشعری زاد مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت پتروشیمی زاگرس قابل معامله در بازار دوم فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از یکشنبه پنجم دی آغاز می شود.



همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت های سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس، سرمایه گذاری و توسعه خوزستان، سرمایه گذاری ساختمان نوین و سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل قابل معامله در تابلو زرد بازار پایه، بازارگردانی این نمادها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از یکشنبه پنجم دی آغاز می شود.



در این میان، پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تدبیرگران فردا مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت سرمایه گذاری پویا قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز یکشنبه پنجم دی آغاز می شود.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0