سهامیاب - آموزش بورس
1399/11/25
08:01
#خودروسازی 🚦 در گروه خودروسازی هم تقاضا در سطح خوبی قرار دارد. جدی شدن بحث آزادسازی نرخ فروش محصولات در کنار افت سهمگین اخیر، مهمترین دلیل توجه با...

#خودروسازی



🚦 در گروه خودروسازی هم تقاضا در سطح خوبی قرار دارد. جدی شدن بحث آزادسازی نرخ فروش محصولات در کنار افت سهمگین اخیر، مهمترین دلیل توجه بازار به این صنعت است.



🚗 در بین خودرویی‌ها کماکان همه نگاه‌ها به #خساپا است. این سهم در صورت تثبیت در قیمت‌های بیش از ۲۳۵۰ تومانی، به مرور تا سطوح ۳۰۰ – ۳۱۰ تومانی پیشروی خواهد کرد.



🚙 در #خودرو هم شرایط بد نیست اما بطور کلی فشار عرضه در این سهم بیشتر است. خودرو برای رسیدن به مقاومت ۳۶۰ تومانی، نیاز به گذر از سد کوتاه‌مدتی ۳۱۰ تومانی دارد.



🏎 نکته جالب اینکه این روزها تقاضا در #خبهمن قوی‌تر از خودرو است. بحث افزایش سرمایه و شرایط مناسب بنیادی دلیل توجه بیشتر بازار به خبهمن است. موافقت سازمان با افزایش سرمایه خبهمن، سکوی پرتاب سهم به کانال ۳.۰۰۰ تومانی خواهد بود.



🚘 در این گروه #خپارس هم گزینه بدی برای نوسان نیست، چراکه او هم برنامه افزایش سرمایه دارد و رقیق شدن قیمت در روند حرکتی آن موثر خواهد بود. و در نهایت اشاره به #خگستر داشته باشیم که در صورت تثبیت در قیمت‌های بیش از ۳۳۰ تومانی، اهداف ۴۰۰ تومانی را دنبال خواهد کرد.



انتهای خبر

0
0