آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
19:30
نرخ سوددهی شیبا اینو به ۴۴ درصد کاهش می یابد

میم کوین شیبا اینو رسما با تبدیل شدن…

میم کوین شیبا اینو رسما با تبدیل شدن به یک توکن بسیار زیان آور به سلطنت خود در بازار آلتکوین ها پایان داد.


سود دهی SHIB به پایان می رسد


همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند، ۵۷ درصد از دارندگان شیبا اینو در سود نیستند، که ۵۲ درصد با زیان و ۵ درصد سر به سر هستند. تنها ۴۴ درصد از دارندگان این توکن از آن سود می برند، به این معنی که ورودی های آنها کمتر از قیمت فعلی بوده است.


2022 01 09 19 08 55 Shiba Inu Profitability Rate Drops to 44 Making Token Unprofitable for Majorit - نرخ سوددهی شیبا اینو به 44 درصد کاهش می یابد

کاهش سریع درصد سودآوری به ریزش اخیر ارزهای دیجیتال در بازار وابسته است که منجر به کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ارزش بیشتر آلتکوین ها شد. بیت کوین نیز تقریبا ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است.


مسیر شیبا اینو در بازار


شیبا اینو در ابتدای اکتبر سال گذشته (اواسط مهر) زمانی که افزایش قیمت ۱۰۰۰ درصدی را در بازار طی چند روز پس از معامله نشان داد، بسیار محبوب شد.


شیبا اینو پس از رسیدن به ۰/۰۰۰۰۸ دلار، وارد مرحله اصلاح قوی شد که منجر به ۶۸ درصد عقبگرد در این مرحله شده است. افت سریع ارزش آن ناشی از شرایط خرید فوق العاده بالا در بازار و تعداد زیادی از معامله گران کوتاه مدت بود که پس از از دست دادن بخش کوچکی از سود خود، مایل به فروش دارایی های خود بودند.


اما در طول سقوط، نهنگ ها با خرید حجم عظیمی که در حال حاضر بیش از ۱/۴ میلیارد دلار در بازار ارزش دارند، فعالانه از SHIB حمایت کردند. مقداری قدرت خرید هنوز در بازار ظاهر می شود، اما متاسفانه برای سرمایه گذاران، تاثیر قابل توجهی بر قیمت ندارد.


در زمان انتشار این مقاله، SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۸ دلار معامله می‌شود، و به نقطه دقیقی می‌رسد که در ماه اکتبر، رشد معروف ۱۰۰۰ درصدی خود را آغاز کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0